Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

Co daje asertywność skutecznemu Menedżerowi? Umożliwia konsekwentnie realizować zadania Pomaga elastycznie reagować na procesy zmian Pomaga okreslać  priorytety i ustawiać zadania według hierarchii ważności Zwiększa swobodę komunikacji, zapobiegając niepotrzebnym konfliktom Pozwala…

PROJECT MANAGEMENT – ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

PROJECT MANAGEMENT – ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Warsztat kierowany jest do osób prowadzących i biorących udział w realizacji projektów. Zapraszamy Kierowników, Menedżerów, Dyrektorów, którzy pragną skutecznie zarządzać projektami i doskonalić swoje narzędzia pracy.

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ  SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA

STEROWANIE PROCESEM W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ <br>(3 dni)

STEROWANIE PROCESEM W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ
(3 dni)

STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.

STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.

Jednym z najbardziej powszechnych problemów w miejscu pracy jest STRES. Pojawia się on na poziomie indywidualnego pracownika jak i na poziomie całej organizacji. W Stanach Zjednoczonych wydaje się rocznie około…

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I KONFLIKTAMI

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I KONFLIKTAMI

Zarządzane zmianą polega na wprowadzaniu zmian w zaplanowany i systematyczny sposób. Jest to złożony i skomplikowany proces, podczas którego pojawiają się często konflikty. Skuteczne zarządzanie zmianą wymaga od menedżerów umiejętności…

SZTUKA PREZENTACJI DLA LIDERÓW, ASYSTENTEK, HANDLOWCÓW

SZTUKA PREZENTACJI DLA LIDERÓW, ASYSTENTEK, HANDLOWCÓW

Techniki motywacji

Techniki motywacji

dostarczenie wiedzy i wykształcenie umiejętności niezbędnych do efektywnego wykonywania funkcji menedżerskich przygotowanie do zarządzania zgodnego z wymogami human relations nakierowanego na optymalną motywację pracowników i wykorzystanie potencjału ludzkiego poznanie podstawowych…

TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ

TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ

LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

Praktyczne zapoznanie się z tekstami źródłowymi dotyczącymi prawa spółek Tłumaczenie treści umowy spółki komandytowej na język angielski Tłumaczenie glosariusza dotyczącego spółek kapitałowych oraz fragmentów protokołów Wyjaśnianie różnic pomiędzy systemami prawa…