Kreatywność to pozwolenie sobie na popełnianie błędów, sztuką zaś to wiedzieć, przy których błędach warto pozostaćScott Adams

Menu

KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szkolenia

1. Przywództwo, czyli jak kierować ludźmi w XXI wieku

  • Współczesne podejście do przywództwa
  • Istota przywództwa
  • Wizja przywódcy
  • Postawa przywódcza
  • Funkcje lidera
  • Cechy lidera i jego kompetencje psychologiczne
  • Cechy osobowości a styl przywództwa (test LASI)
  • Styl przywództwa a charakter zadania
  • Style kierowania a motywacja i zdolności (dojrzałość) podwładnych
  • Kształtowanie liderów, czyli jak stać się liderem budzącym rezonans?
  • Rozwój osobisty przywódcy

2. Efektywny zespół sprzedażowy

  • Zarządzanie zespołem jako element zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
  • Cechy efektywnego zespołu sprzedażowego
  • Normy grupowe
  • Cel indywidualny a cel grupowy
  • Zasady budowania zespołu sprzedażowego
  • Formowanie i kształtowanie zespołu
  • Budowanie zaufania i integracji grupy
  • Role w zespole (według M. Belbina)
  • Proces rozwoju grupy – cykl życia zespołu
  • Etapy rozwoju zespołu a efektywność działań
  • Miejsce w zespole a oczekiwania każdego członka grupy
  • Współpraca między ludźmi w warunkach rywalizacji
  • Zasady komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej

3. Zasady budowania zespołu sprzedażowego

  • Formowanie i kształtowanie zespołu
  • Budowanie zaufania i integracji grupy
  • Role w zespole (według M. Belbina)
  • Proces rozwoju grupy – cykl życia zespołu
  • Etapy rozwoju zespołu a efektywność działań
  • Miejsce w zespole a oczekiwania każdego członka grupy
  • Współpraca między ludźmi w warunkach rywalizacji

4. Zasady komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej

  • Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej – rola kodowania i dekodowania
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Bariery w komunikacji
  • Rola sprzężenia zwrotnego w zarządzaniu
  • Główne problemy w komunikacji w organizacji
  • Usprawnianie procesów komunikacji w zespole

5. Motywowanie pracowników

  • Diagnoza motywacji członków zespołu, czyli każdego motywuje coś innego
  • Rola lidera w motywowaniu pracowników – wzbudzanie entuzjazmu
  • Motywowanie na gorąco (feedback)
  • Udzielanie pochwał
  • Typy zadań a motywacja w zespole
  • Czynniki motywujące pracowników – właściwe stosowanie nagród i kar
  • Kierowanie motywacyjne

6. Trudne sytuacje w zarządzaniu personelem

  • Typy konfliktów
  • Najczęstsze przyczyny sporów w zespole
  • Zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych
  • Konstruktywne techniki rozwiązywania konfliktów
  • Komunikowanie się w sytuacji braku zaufania partnerów,
  • Wykorzystywanie zasad efektywnej komunikacji do rozwiązywania konfliktów
  • Pozytywne aspekty konfliktów
  • Szef mediatorem
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami

7. Zarządzanie czasem

  • Reguły zarządzania czasem podwładnych
  • Delegowanie a uprawnianie
  • Wyznaczanie priorytetów i realizacja zadań przez zespoły sprzedażowe
  • Wyznaczanie równowagi pomiędzy pracą bieżącą i planowaniem pracy przyszłej
  • Życie zawodowe i prywatne, czyli jak zapobiec wypaleniu zawodowemu
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania