logotyp-prestige-eck

Nie podskakuj, jeżeli chcesz się wybić!

Menu

KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szczegółowy szkolenia

1. Przywództwo, czyli jak kierować ludźmi w XXI wieku

  • Współczesne podejście do przywództwa
  • Istota przywództwa
  • Wizja przywódcy
  • Postawa przywódcza
  • Funkcje lidera
  • Cechy lidera i jego kompetencje psychologiczne
  • Cechy osobowości a styl przywództwa (test LASI)
  • Styl przywództwa a charakter zadania
  • Style kierowania a motywacja i zdolności (dojrzałość) podwładnych
  • Kształtowanie liderów, czyli jak stać się liderem budzącym rezonans?
  • Rozwój osobisty przywódcy

2. Efektywny zespół sprzedażowy

  • Zarządzanie zespołem jako element zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
  • Cechy efektywnego zespołu sprzedażowego
  • Normy grupowe
  • Cel indywidualny a cel grupowy
  • Zasady budowania zespołu sprzedażowego
  • Formowanie i kształtowanie zespołu
  • Budowanie zaufania i integracji grupy
  • Role w zespole (według M. Belbina)
  • Proces rozwoju grupy – cykl życia zespołu
  • Etapy rozwoju zespołu a efektywność działań
  • Miejsce w zespole a oczekiwania każdego członka grupy
  • Współpraca między ludźmi w warunkach rywalizacji
  • Zasady komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej

3. Zasady budowania zespołu sprzedażowego

  • Formowanie i kształtowanie zespołu
  • Budowanie zaufania i integracji grupy
  • Role w zespole (według M. Belbina)
  • Proces rozwoju grupy – cykl życia zespołu
  • Etapy rozwoju zespołu a efektywność działań
  • Miejsce w zespole a oczekiwania każdego członka grupy
  • Współpraca między ludźmi w warunkach rywalizacji

4. Zasady komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej

  • Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej – rola kodowania i dekodowania
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Bariery w komunikacji
  • Rola sprzężenia zwrotnego w zarządzaniu
  • Główne problemy w komunikacji w organizacji
  • Usprawnianie procesów komunikacji w zespole

5. Motywowanie pracowników

  • Diagnoza motywacji członków zespołu, czyli każdego motywuje coś innego
  • Rola lidera w motywowaniu pracowników – wzbudzanie entuzjazmu
  • Motywowanie na gorąco (feedback)
  • Udzielanie pochwał
  • Typy zadań a motywacja w zespole
  • Czynniki motywujące pracowników – właściwe stosowanie nagród i kar
  • Kierowanie motywacyjne

6. Trudne sytuacje w zarządzaniu personelem

  • Typy konfliktów
  • Najczęstsze przyczyny sporów w zespole
  • Zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych
  • Konstruktywne techniki rozwiązywania konfliktów
  • Komunikowanie się w sytuacji braku zaufania partnerów,
  • Wykorzystywanie zasad efektywnej komunikacji do rozwiązywania konfliktów
  • Pozytywne aspekty konfliktów
  • Szef mediatorem
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami

7. Zarządzanie czasem

  • Reguły zarządzania czasem podwładnych
  • Delegowanie a uprawnianie
  • Wyznaczanie priorytetów i realizacja zadań przez zespoły sprzedażowe
  • Wyznaczanie równowagi pomiędzy pracą bieżącą i planowaniem pracy przyszłej
  • Życie zawodowe i prywatne, czyli jak zapobiec wypaleniu zawodowemu
Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania

    Na podstawie 62 opinii.
    Sebastian Szaforz
    Sebastian Szaforz
    2022-10-29
    Polecam z całego serca ...
    Marcin J
    Marcin J
    2022-10-26
    Rzetelnie przeprowadzony kurs na wózki jezdniowe podnośników od samego początku do końca, serdecznie polecam, zdane za pierwszym razem,
    Vitalii Bilenkyi
    Vitalii Bilenkyi
    2022-10-26
    Jestem szczęśliwy, zdałem )
    Paweł Sokół
    Paweł Sokół
    2022-10-26
    Super merytoryczny kurs Polecam
    Paul Socha
    Paul Socha
    2022-10-26
    Profesjonalna firma i szkolenie z zapewnionym egzaminem ... Polecam każdemu kursy u nich
    Juliusz Więckowski
    Juliusz Więckowski
    2022-09-09
    Pełen profesjonalizm Firma dba by kursant był przygotowany do zdania egzaminu Firma dostarcza materiały szkoleniowe, testy oraz fachowego i wymagającego instruktora Dzięki temu wystarczy się przyłożyć i zdobywa się upragnione lub potrzebne uprawnienia Ja osobiście dzięki ECK Prestige zdobyłem uprawnienia do obsługi wózków specjalistycznych Polecam !!!

    Zobacz więcej opinii