KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów
Termin: Do ustalenia
Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy
Liczba godzin: Do ustalenia
Miasto: Do ustalenia
Cena: Do ustalenia
Program szczegółowy szkolenia
1. Przywództwo, czyli jak kierować ludźmi w XXI wieku
- Współczesne podejście do przywództwa
- Istota przywództwa
- Wizja przywódcy
- Postawa przywódcza
- Funkcje lidera
- Cechy lidera i jego kompetencje psychologiczne
- Cechy osobowości a styl przywództwa (test LASI)
- Styl przywództwa a charakter zadania
- Style kierowania a motywacja i zdolności (dojrzałość) podwładnych
- Kształtowanie liderów, czyli jak stać się liderem budzącym rezonans?
- Rozwój osobisty przywódcy
2. Efektywny zespół sprzedażowy
- Zarządzanie zespołem jako element zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji
- Cechy efektywnego zespołu sprzedażowego
- Normy grupowe
- Cel indywidualny a cel grupowy
- Zasady budowania zespołu sprzedażowego
- Formowanie i kształtowanie zespołu
- Budowanie zaufania i integracji grupy
- Role w zespole (według M. Belbina)
- Proces rozwoju grupy – cykl życia zespołu
- Etapy rozwoju zespołu a efektywność działań
- Miejsce w zespole a oczekiwania każdego członka grupy
- Współpraca między ludźmi w warunkach rywalizacji
- Zasady komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej
3. Zasady budowania zespołu sprzedażowego
- Formowanie i kształtowanie zespołu
- Budowanie zaufania i integracji grupy
- Role w zespole (według M. Belbina)
- Proces rozwoju grupy – cykl życia zespołu
- Etapy rozwoju zespołu a efektywność działań
- Miejsce w zespole a oczekiwania każdego członka grupy
- Współpraca między ludźmi w warunkach rywalizacji
4. Zasady komunikacji interpersonalnej w pracy zespołowej
- Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej – rola kodowania i dekodowania
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Bariery w komunikacji
- Rola sprzężenia zwrotnego w zarządzaniu
- Główne problemy w komunikacji w organizacji
- Usprawnianie procesów komunikacji w zespole
5. Motywowanie pracowników
- Diagnoza motywacji członków zespołu, czyli każdego motywuje coś innego
- Rola lidera w motywowaniu pracowników – wzbudzanie entuzjazmu
- Motywowanie na gorąco (feedback)
- Udzielanie pochwał
- Typy zadań a motywacja w zespole
- Czynniki motywujące pracowników – właściwe stosowanie nagród i kar
- Kierowanie motywacyjne
6. Trudne sytuacje w zarządzaniu personelem
- Typy konfliktów
- Najczęstsze przyczyny sporów w zespole
- Zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych
- Konstruktywne techniki rozwiązywania konfliktów
- Komunikowanie się w sytuacji braku zaufania partnerów,
- Wykorzystywanie zasad efektywnej komunikacji do rozwiązywania konfliktów
- Pozytywne aspekty konfliktów
- Szef mediatorem
- Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
7. Zarządzanie czasem
- Reguły zarządzania czasem podwładnych
- Delegowanie a uprawnianie
- Wyznaczanie priorytetów i realizacja zadań przez zespoły sprzedażowe
- Wyznaczanie równowagi pomiędzy pracą bieżącą i planowaniem pracy przyszłej
- Życie zawodowe i prywatne, czyli jak zapobiec wypaleniu zawodowemu
Formularz kontaktowy
Dodatkowe informacje
Szkolenie dostępne na zamówienie
Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.
Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych, albo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione.
Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania