Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Szkolenie cieplne – G2 <br>w zakresie eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających <br>i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne

Szkolenie cieplne – G2
w zakresie eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających
i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne

ANALIZA FINANSOWA

ANALIZA FINANSOWA

Nabycie umiejętności analizy i oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie sporządzonych sprawozdań finansowych.

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

Zapoznanie z zasadami skutecznego zarządzania i motywowania pracowników Wykształcenie technik wywierania wpływu na zmianę postaw personelu Ocena indywidualnych umiejętności i kompetencji menedżerskich Szkolenie skierowane jest do menedżerów wszystkich szczebli.

DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE

DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH NIEZBĘDNYCH W ZESPOLE/FIRMIE

RACHUNEK KOSZTÓW  W PRZEDSIĘBIORSTWIE – KOSZTY JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI ZARZĄDCZEJ

RACHUNEK KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – KOSZTY JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI ZARZĄDCZEJ

Zapoznanie uczestników z rachunkiem kosztów prowadzonym na potrzeby ustalania wyniku finansowego, wyceny zapasów oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem. Szkolenie o charakterze warsztatowym, przydatne menedżerom, księgowym i analitykom finansowym

JAK PRAWIDŁOWO I SPRAWNIE PRZYGOTOWAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – warsztaty dla Zamawiających i Wykonawców (1 dzień)

JAK PRAWIDŁOWO I SPRAWNIE PRZYGOTOWAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – warsztaty dla Zamawiających i Wykonawców (1 dzień)

Szkolenie adresowane jest zarówno do zamawiających, jak i do wykonawców zamówień publicznych. Prawidłowe przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest kluczowym etapem dla całej procedury udzielenia zamówienia publicznego, w którym zamawiający…

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

KREOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA PRZEZ E-MARKETING

KREOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA PRZEZ E-MARKETING

Przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie kluczowych elementów obsługi klienta on-line, kreowania lojalności oraz programów lojalnościowych w sieci.

ZARZĄDZENIE PRZEZ CELE (1 dzień)

ZARZĄDZENIE PRZEZ CELE (1 dzień)

le soigneur d’un champion opiekun mistrza w ZPC Bolączkami tradycyjnego, opartego na intuicji i stereotypowych wyobrażeniach zarządzania były niemal zawsze dwie cechy: nadmierna dyrektywność – tendencja do sprawowania zbyt ścisłej…

INTERNET W KSZTAŁTOWANIU RELACJI BUSINESS TO BUSINESS (1 dzień)

INTERNET W KSZTAŁTOWANIU RELACJI BUSINESS TO BUSINESS (1 dzień)

Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie jest komunikacja z podmiotami działającymi na rynku. Za sprawą Internetu przedsiębiorstwa otrzymują do ręki nowe narzędzia mogące wspierać rozwój relacji między uczestnikami…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę