PLANER

Praktyczne szkolenia dla chcących się rozwijać zawodowo.

Menu

LIDER Z POMYSŁEM – proste, skuteczne i bezkosztowe narzędzia menedżera – warsztat doskonalący.

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Produkcja

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi jakimi dysponuje menadżer w pozafinansowym modelu motywowania pracowników.

Szkolenie „Lider z pomysłem – warsztat doskonalący” jest odpowiedzią na potrzebę menadżerów, którzy często zadają pytania:

  • Jak mam sobie poradzić z ludźmi skoro firma nie daje mi żadnych narzędzi?
  • Jak mam motywować pracowników, którzy mało zarabiają?
  • Jak poradzić sobie z wypalonym pracownikiem?
  • Jak usprawnić komunikację z trudnym pracownikiem?
  • Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami?
  • Jak egzekwować realizację postawionych zadań?
  • Jak zbudować zgrany zespół?
  • Jak zarządzać zespołem, z którego się wywodzę?
  • Jak wprowadzać nowe pomysły i rozwiązania przy dużym sprzeciwie zespołu?
  • Jak rozwinąć postawę asertywną?
  • Jak poradzić sobie ze stresem krótko i długotrwałym?
  • i wiele innych

Korzyści:

  • Poznanie czterech głównych narzędzi niezbędnych w budowaniu sylwetki lidera. Diagnoza, które z tych narzędzi wykorzystuję dobrze a nad którymi muszę jeszcze popracować.
  • Wypracowanie na bazie doświadczeń własnych jak i innych uczestników spotkania najbardziej efektywnego modelu budowania środowiska pracy sprzyjającego rozwojowi pracownika oraz budowania partnerskiej atmosfery i zaufania wewnątrz zespołowego.
  • Uświadomienie barier, które przeszkadzają w delegowaniu zadań oraz jakie to może nieść destrukcyjne konsekwencje dla zespołu.
  • Poznanie szybkiej i intuicyjnej metody analizy oczekiwanego poziomu delegowania kompetencji dla zespołu i jednostki.
  • Efektywne budowanie modelu oceny pracowniczej, który można wykorzystać w codziennej pracy.
  • Omówienie kilku efektywnych narzędzi i metod komunikacyjnych, które pozwalają poradzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Przećwiczenie trudnych rozmów z pracownikiem:

    – Jak przekonać i zaangażować pracownika do nowego modelu organizacji pracy. Pracownicy oporni, ze złymi doświadczeniami i malkontenci.

    – Rozmowa z pracownikiem o charakterze dyscyplinującym – jak przeprowadzić, żeby zachęcić do zmiany a nie do ukrywania błędów.

    – Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych wynikach w sposób motywujący i inspirujący do zmiany. Rola i znaczenie konstruktywnej krytyki.

    – Prowadzenie rozmowy o problemach w sposób angażujący pracowników do dyskusji i zachęcający do wychodzenia z własnymi pomysłami.

    – Jak budować odpowiedzialność u pracownika za powierzony obszar lub zadanie. Zrozumienie przez pracownika jego roli w organizacji.

    – Jak rozmawiać z pracownikami o zmianach w wynagrodzeniu. Kiedy dać a kiedy delikatnie odmówić i nie stracić zaangażowania pracownika.

  • Poznanie skutecznych metod motywowania pracowników fizycznych i umysłowych. Jak i kiedy opłaca się wykorzystać metodę „kija i marchewki” oraz co można zastosować z powodzeniem w zamian.
  • 3 skuteczne metody redukcji stresu, które mogę wykorzystać w miejscu pracy.
  • Odpowiedź na pytanie: Co przeszkadza mi, żeby być asertywnym?

UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do prezesów, dyrektorów zarządzających, osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników, menedżerów średniego szczebla oraz właścicieli firm.

Program szczegółowy szkolenia

1. Rola menadżera

  • Oczekiwania pracowników
  • Funkcje w organizacji

2. Budowanie sprzyjającego środowiska pracy dla pracownika

  • Warunki w jakich pracownik czuje się bezpiecznie
  • Co sprzyja rozwojowi pracownika?
  • Przykłady z firm

3. Rozwój pracownika

  • Delegowanie i ocena pracownika – konieczność czy inwestycja
  • Bariery w skutecznym delegowaniu
  • Jak daleko delegować?
  • Ocena pracownika – przełamywanie oporu przed rozmową korygującą
  • Jak porozmawiać podczas oceny w sposób asertywny?
  • Kryteria oceny – wybór najważniejszych kryteriów

4. Rozwój świadomości pracownika

  • Kiedy pracownik rozumie swoje miejsce w organizacji
  • Scalenie potrzeb pracowników z potrzebami firmy

5. Rozmowa z pracownikiem

  • Przygotowanie do rozmowy
  • 5 x Why? – dotarcie do potrzeb pracownika

6. Inspirowanie pracowników

  • Główne potrzeby pracowników
  • Wprowadzanie pracowników w stan „przepływu”
  • Pobudzanie pozytywnych emocji związanych z pracą

7. Przełamywanie oporu przed zmianą

  • Opór przed zmianą – główne przyczyny
  • Czynniki powodujące przełamanie oporu przed zmianą
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania