Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

DOSKONALENIE KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

Nakreślenie mapy podstawowych cech i umiejętności skutecznego menedżera Dostarczenie wiedzy o podstawowych obszarach działań lidera Przećwiczenie umiejętności kierowania działaniami innych i wpływania na jakość pracy oraz decyzje i zaangażowanie współpracowników Umożliwienie autodiagnozy własnych predyspozycji menedżerskich Korzyści ze szkolenia: Umiejętność wywierania…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Nakreślenie mapy podstawowych cech i umiejętności skutecznego menedżera
  • Dostarczenie wiedzy o podstawowych obszarach działań lidera
  • Przećwiczenie umiejętności kierowania działaniami innych i wpływania na jakość pracy oraz decyzje i zaangażowanie współpracowników
  • Umożliwienie autodiagnozy własnych predyspozycji menedżerskich

Korzyści ze szkolenia:

  • Umiejętność wywierania wpływu społecznego i modyfikowania działań podwładnych oraz współpracowników
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz delegowania zadań
  • Umiejętność przeprowadzania konstruktywnej oceny działań współpracowników i wspólne planowanie przyszłego rozwoju
  • Umiejętność diagnozy sytuacji trudnych i pracy z konfliktami
  • Umiejętność tworzenia motywacyjnego klimatu w relacjach zawodowych

Uczestnicy:

Kadra zarządzająca, menadżerowie, liderzy projektów

Program szkolenia

1. Cechy skutecznego menedżera

  • Czy istnieją „cechy menadżerskie”?
  • Podstawowe umiejętności menadżera
  • Wyzwania stojące przed współczesnym menadżerem w obszarze wyników, procesu i relacji z pracownikami

2. Charyzma i wywieranie wpływu na innych

  • Ogólne zasady wpływu społecznego
  • Autorytet menadżera
  • Źródła autorytetu menadżera: autorytet władzy, ekspercki, osobisty. Poziomy kształtowania autorytetu – Maxwell
  • Czy charyzmy można się nauczyć?

3. Komunikacja menadżerska

  • Styl komunikowania się
  • Typy społeczne a style komunikowania się
  • Analiza stylu społecznego i stylu komunikowania się Uczestników
  • Wpływ stylu komunikowania się na kształtowanie relacji z pracownikami
  • Wpływ autoprezentacji na skuteczność komunikacji menadżerskiej
  • Narzędzia skutecznej komunikacji menadżerskiej

4. Komunikacja w sytuacjach trudnych

  • Typy sytuacji trudnych i ich przyczyny
  • Metody strukturalne radzenia sobie z sytuacją trudną
  • Metody interpersonalne radzenia sobie w sytuacjach trudnych

5. Podejmowanie decyzji i delegowanie zadań

  • Sposoby podejmowania decyzji i ich uwarunkowania
  • Czas, satysfakcja i zaangażowanie jako czynniki wpływające na jakość decyzji
  • TRUST jako metoda delegowania zadań
  • Czy wszystkim pracownikom należy delegować tak samo – różnice w dojrzałości organizacyjnej pracowników

6. Kontrola i ocena wykonania

  • Ogólne zasady udzielania informacji zwrotnych
  • Etapy rozmowy oceniającej
  • Czynniki zwiększające skuteczność rozmowy oceniającej
  • Rozmowa oceniająca jako element motywacji pracowników

7. Gdy pojawia się konflikt

  • Rywalizacyjne i kooperacyjne zachowanie się ludzi
  • Przyczyny pojawiania się konfliktów
  • Etapy rozwiązywania problemów
  • Style społecznego zachowania się – autodiagnoza uczestników

8. Motywowanie

  • Jak motywować innych
  • Rozpoznawanie potrzeb pracowników w kontekście motywacji
  • Poziom dojrzałości organizacyjnej pracownika a adekwatne narzędzia motywacyjne i komunikacyjne
  • Motywowanie poprzez treść pracy
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie