Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

Wzrost konkurencji na rynku wewnętrznym i postępujący proces globalizacji gospodarki światowej wymaga rozszerzenia obszaru działalności polskich firm poza granice kraju. Pierwszym etapem tego procesu jest analiza możliwości eksportowych firmy, zbadanie…

METODY OCENY I WYBORU DOSTAWCÓW

METODY OCENY I WYBORU DOSTAWCÓW

DOSTAWCA MUSI BYĆ SOLIDNY I RZETELNY Czy zdarzyło Ci się, że Twój dostawca Cię zawiódł? Posiadasz przykre doświadczenia z nierzetelnymi dostawcami? Dostawca stracił Twoje zaufanie? Czy Twoja firma straciła na…

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających…

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty. Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas…

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

Na szkolenie zapraszamy pracowników odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie standardów merchandisingowych, detalistów oraz właścicieli i kierowników sklepów detalicznych. Dzięki szkoleniu zdobędą Państwo umiejętności stosowania merchandisingu w praktyce, poznają Państwo zasady…

BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który: Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania…

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach: Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych…

Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili przygotować się i skutecznie poprowadzić rozmowę handlową z Detalistą na temat zmian merchandisingowych, używając merytorycznych argumentów i języka korzyści. Poprzez scenki sytuacyjne i ćwiczenia wzmocnią…

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG

Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie…

Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…