Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • IT

EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać zarówno proste jak i skomplikowane kalkulacje niezbędne w pracy z Klientami, jak szybko przygotować raporty, analizy, kalkulacje i zestawienia. Nauczą się Państwo również szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy wolumenu sprzedaży i zakupu, analizy zyskowności sprzedaży, analizy należności, analizy efektywności promocji itp.

Kategorie:

Do rozpoczęcia pozostało:

54 dni
First minute
590 zł brutto/os.
05.09 - 06.09.2024
  • 05.09 - 06.09.2024
1
Zapisz się na szkolenie

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona,
liczy się kolejność zgłoszeń

Czas trwania
2 dni ( 16 godz. )

Język
Polski

Miejsce
Online

Certyfikat
Tak

Cele i korzyści

  • Szybkie i sprawne przygotowywanie zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy z Klientami
  • Bardzo szybka analiza dużych baz danych np. wielowymiarowa analiza wolumenu sprzedaży i zakupu, analiza zyskowności sprzedaży, analiza należności, analiza efektywności promocji itp.
  • Przygotowanie raportów, analiz, kalkulacji i zestawień w jak najkrótszym czasie

UWAGA!  Szkolenie ma charakter warsztatów z wykorzystaniem komputera.
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Zajęcia w grupach warsztatowych – maksymalnie 12 osób.

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać zarówno proste jak i skomplikowane kalkulacje niezbędne w pracy z Klientami, jak szybko przygotować raporty, analizy, kalkulacje i zestawienia.

Nauczą się Państwo również szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy wolumenu sprzedaży i zakupu, analizy zyskowności sprzedaży, analizy należności, analizy efektywności promocji itp.

Program szkolenia

1. Kalkulacje przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel 

  • Funkcje matematyczne
  • Funkcje logiczne
  • Funkcje tekstowe
  • Funkcje daty
  • Funkcje statystyczne
  • Funkcje wyszukiwania
  • Tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach

Możliwości:

  • Obliczanie wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, udziału procentowego
  • Wyliczanie kosztu kredytu kupieckiego, kosztu podwyżki cen przez dostawcę
  • Obliczanie efektywności i kosztów promocji
  • Obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności
  • Dodawanie do bazy danych dodatkowych elementów przechowywanych w innych tabelach i bazach
  • Obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, częstotliwości składania zamówień
  • Grupowanie danych w określonych przedziałach – np. analiza ABC – XYZ


2. Bardzo szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej – zasady budowy i działania tabeli przestawnej

  • Zasady budowania i działania tabel przestawnych
  • Formaty danych prezentowanych w tabeli przestawnej (np. sumy, procenty, liczniki)
  • Elementy obliczeniowe
  • Pola obliczeniowe
  • Grupowanie danych w tabeli przestawnej
  • Wykresy tabeli przestawnej

Możliwości:

  • Przygotowanie planów budżetowych i sprzedażowych na przyszłe okresy na podstawie danych historycznych
  • Analiza należności w dowolnych przedziałach przeterminowań
  • Analiza wielkości, struktury i dynamiki zapasów Klienta
  • Analiza wielkości, struktury i dynamiki sprzedaży, marży, zysku, narzutu w podziale na dostępne kategorie (np. produkty, producentów, dostawców, regiony kraju)
  • Analiza sprzedaży utraconej
  • Analiza porównawcza promocji – terminy, produkty, dostawcy, zyskowność, wielkość obrotu
  • Analiza ABC – XYZ przy zastosowaniu tabeli przestawnej


3. Jak ułatwić sobie pracę i ochronić jej efekty

  • Łącza dodanych zewnętrznych (łącza wewnętrzne, do innych plików, łącza obiektowe, hiperłącza, kwerendy)
  • Formatowanie warunkowe
  • Ukrywanie i ochrona formuł użytych w arkuszu
  • Zezwalanie użytkownikom danego raportu na wpisywanie danych w konkretnych komórkach, kolumnach, wierszach (z hasłem i bez hasła)
  • Wykresy – prezentacja na wykresie niestandardowych danych, linie trendu, etykiety danych, elementy graficzne

Możliwości:

  • Nadanie użytkownikowi arkusza uprawnień do wprowadzania w nim zmian
  • Wyróżnianie danych spełniających określone warunki
  • Wykonanie wykresu z niestandardowych danych

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem komputera*.

* W przypadku szkoleń zamkniętych istnieje możliwość przygotowania dedykowanych ćwiczeń na podstawie wcześniej przesłanych plików.

Adresaci

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą.

Miejsce

WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

E—szkolenie synchroniczne, czyli szkolenie online w czasie rzeczywistym umożliwia szybko i skutecznie przeszkolić pracowników.
Szkolenie na odległość, to  efektywna nauka, która pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Przedstawiamy niezbędne informacje dotyczące organizacji oraz technicznych aspektów szkolenia:

1. Platforma szkoleniowa:

  • Zajęcia są prowadzone za pośrednictwem platformy internetowej Zoom, która umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy wykładowcą a uczestnikami.

2. Zaproszenie:

  • Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają zaproszenie na e-maila wskazanego w karcie zgłoszeniowej, wraz z linkiem oraz kodem dostępu do wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Prosimy, aby podane w karcie zgłoszeniowej numery telefonów oraz adresy e-mail były aktualne na wypadek ewentualnych problemów technicznych.

3. Materiały szkoleniowe:

  • Materiały szkoleniowe zostaną przesłane każdemu uczestnikowi w formacie PDF na podany adres e-mail.

4. Otrzymanie certyfikatu lub zaświadczenie MEN

  • Szkolenie zdalne jest tak samo honorowane, jak szkolenie stacjonarne i każdy uczestnik, który zdobył nowe umiejętności i  podniósł swoją konkurencyjność na rynku pracy, otrzymuje certyfikat w formie papierowej lub elektronicznej.

5. Prawa autorskie:

  • PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia i trenerzy nie wyrażają zgody na żadną formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
  • Treść szkolenia i materiały szkoleniowe są chronione prawami autorskimi.

6. Informacja dotycząca programu:

  • Wykładowca, ekspert, praktyk zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu szkolenia wyłącznie w celu zapewnienia większych korzyści uczestnikom.
WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Cena i zapisy

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

KONKURENCYJNE CENY

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.

DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.

DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie