Przetnij kamień na pół, a będziesz miał dwa kamienie. Ale przetnij żabę na pół, a będziesz miał tylko jedną martwą żabę. Dajcie mi dostatecznie długą dźwignię i wystarczająco mocną podporę. Mogę jedną ręką ruszyć światArchimedes

Menu

EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

Termin: 26-11-2018 - 27-11-2018

Do rozpoczęcia: 13 dni

Kategoria: Sprzedaż, zakupy, IT

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Katowice

Cena: 1190 zł, CENA PROMOCYJNA: 1090 zł przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Hotel: śląskie, Quality Silesian*** & Economy Silesian**

UWAGA!  Szkolenie ma charakter warsztatów z wykorzystaniem komputera.
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Zajęcia w grupach warsztatowych – maksymalnie 12 osób.

Cele i korzyści szkolenia
  • Szybkie i sprawne przygotowywanie zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy z Klientami
  • Bardzo szybka analiza dużych baz danych np. wielowymiarowa analiza wolumenu sprzedaży i zakupu, analiza zyskowności sprzedaży, analiza należności, analiza efektywności promocji itp.
  • Przygotowanie raportów, analiz, kalkulacji i zestawień w jak najkrótszym czasie
Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą.

Program szkolenia

1. Kalkulacje przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel 

  • Funkcje matematyczne
  • Funkcje logiczne
  • Funkcje tekstowe
  • Funkcje daty
  • Funkcje statystyczne
  • Funkcje wyszukiwania
  • Tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach

Możliwości:

  • Obliczanie wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, udziału procentowego
  • Wyliczanie kosztu kredytu kupieckiego, kosztu podwyżki cen przez dostawcę
  • Obliczanie efektywności i kosztów promocji
  • Obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności
  • Dodawanie do bazy danych dodatkowych elementów przechowywanych w innych tabelach i bazach
  • Obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, częstotliwości składania zamówień
  • Grupowanie danych w określonych przedziałach – np. analiza ABC – XYZ


2. Bardzo szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej – zasady budowy i działania tabeli przestawnej

  • Zasady budowania i działania tabel przestawnych
  • Formaty danych prezentowanych w tabeli przestawnej (np. sumy, procenty, liczniki)
  • Elementy obliczeniowe
  • Pola obliczeniowe
  • Grupowanie danych w tabeli przestawnej
  • Wykresy tabeli przestawnej

Możliwości:

  • Przygotowanie planów budżetowych i sprzedażowych na przyszłe okresy na podstawie danych historycznych
  • Analiza należności w dowolnych przedziałach przeterminowań
  • Analiza wielkości, struktury i dynamiki zapasów Klienta
  • Analiza wielkości, struktury i dynamiki sprzedaży, marży, zysku, narzutu w podziale na dostępne kategorie (np. produkty, producentów, dostawców, regiony kraju)
  • Analiza sprzedaży utraconej
  • Analiza porównawcza promocji – terminy, produkty, dostawcy, zyskowność, wielkość obrotu
  • Analiza ABC – XYZ przy zastosowaniu tabeli przestawnej


3. Jak ułatwić sobie pracę i ochronić jej efekty

  • Łącza dodanych zewnętrznych (łącza wewnętrzne, do innych plików, łącza obiektowe, hiperłącza, kwerendy)
  • Formatowanie warunkowe
  • Ukrywanie i ochrona formuł użytych w arkuszu
  • Zezwalanie użytkownikom danego raportu na wpisywanie danych w konkretnych komórkach, kolumnach, wierszach (z hasłem i bez hasła)
  • Wykresy – prezentacja na wykresie niestandardowych danych, linie trendu, etykiety danych, elementy graficzne

Możliwości:

  • Nadanie użytkownikowi arkusza uprawnień do wprowadzania w nim zmian
  • Wyróżnianie danych spełniających określone warunki
  • Wykonanie wykresu z niestandardowych danych

Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem komputera*.

* W przypadku szkoleń zamkniętych istnieje możliwość przygotowania dedykowanych ćwiczeń na podstawie wcześniej przesłanych plików.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

Quality Silesian*** & Economy Silesian**
ul. Szybowcowa 1A, 40-502 Katowice
GPS: al. Górnośląska 40 - wjazd przez stację paliw BP
tel.: +48 32 606 88 00; fax: +48 32 606 88 01
www.silesianhotel.pl


Hotel Silesian to nowoczesny kompleks hotelowo-konferencyjny w Katowicach, położony w pobliżu autostrady A4, Centrum Handlowego "3 Stawy" oraz centrum miasta. Położenie hotelu umożliwia dogodną komunikację z Krakowem, Wrocławiem czy Warszawą.

Nocleg, wraz ze śniadaniem nie wliczony w cenę szkolenia, możemy dla Państwa zarezerwować w korzystnej cenie:


Quality Silesian Hotel***

- 160,00PLN/doba w pok. 1-os.
- 195,00PLN/doba w pok. 2-os.

Economy Silesian Hotel **
– 135 zł PLN/doba w pok. 1-os.
– 170 zł PLN/doba w pok. 2-os.

Hotel posiada bezpłatny parking dla wszystkich uczestników PRESTIGE ECK.
Recepcja w hotelu  jest czynna przez całą dobę.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia

Cena i zapisy

1190,00 zł brutto, CENA PROMOCYJNA: 1090,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji szkolenia
  • materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • imienne certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu
  • poczęstunki kawowe, obiady

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania