Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania przepisów prawa przy zawieraniu umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług około-sprzedażowych w relacjach B2B i B2C. Szkolenie jest dedykowane pracownikom odpowiedzialnym za…

SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP <br>Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem

SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem

Umiejętność nawiązania dobrych relacji z Klientem Sformułowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Klienta Podtrzymania relacji po sprzedaży Przez 3 dni będziemy poruszać się po nowej strukturze sprzedaży rozwijając następujące umiejętności:…

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW

Poznanie nowoczesnych metod redukcji kosztów zakupów Identyfikacja bezpośrednich i pośrednich czynników wpływających na decyzję o zakupie Przedstawienie zasad konstrukcji łańcuchów dostaw Zwrócenie uwagi na koszty powstające w łańcuchu dostaw Zapoznanie…

PRAKTYCZNE METODY OPTYMALIZACJI ZAPASÓW z zastosowaniem MS Excel

PRAKTYCZNE METODY OPTYMALIZACJI ZAPASÓW z zastosowaniem MS Excel

Przygotowanie specjalistów potrafiących zastosować w praktyce metody klasyfikacji, prognozowania popytu, uzupełniania zapasów, planowania zakupów Nabycie wiedzy i umiejętności optymalizacji procesów w obszarze zaopatrzenia, zakupów Zdobycie umiejętności poprawy dostępności produktów przy…

TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

Rozwój umiejętności negocjacji Poznanie nowych metod i technik negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji negocjacyjnych, technik perswazji oraz sposobów zwiększenia swoich możliwości jako negocjatora Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia w…

TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?

TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?

Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania oraz technik wpływu, na poznanie strategii oraz taktyk wpływu pozwalających panować nad negocjacją a nie być jej ofiarą Pozwoli również na zapoznanie…

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

EFEKTYWNA OCENA DOSTAWCÓW – METODY I NARZĘDZIA

EFEKTYWNA OCENA DOSTAWCÓW – METODY I NARZĘDZIA

Obecnie w Polsce wiele przedsiębiorstw boryka się z problemami wynikającymi ze wzrostu kosztów wytwarzania oraz nasilającej się konkurencji krajowej i zagranicznej. Dodatkowo polskie przedsiębiorstwa coraz częściej spotykają się z barierą…

AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego

AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego

Celem szkolenia AKADEMII EFEKTYWNEGO HANDLOWCA -jest skupienie działań pracowników na KLUCZOWYCH ELEMENTACH UKŁADU SPRZEDAŻY : Zadanie (Cel) – ustalenie normy wykonania oraz miary oceny efektywności realizacji działań Programowanie – podjęcie…

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na…