Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
PRAKTYCZNE METODY OPTYMALIZACJI ZAPASÓW z zastosowaniem MS Excel
Przygotowanie specjalistów potrafiących zastosować w praktyce metody klasyfikacji, prognozowania popytu, uzupełniania zapasów, planowania zakupów Nabycie wiedzy i umiejętności optymalizacji procesów w obszarze zaopatrzenia, zakupów Zdobycie umiejętności poprawy dostępności produktów przy…
TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH
Rozwój umiejętności negocjacji Poznanie nowych metod i technik negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji negocjacyjnych, technik perswazji oraz sposobów zwiększenia swoich możliwości jako negocjatora Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia w…
TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?
Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania oraz technik wpływu, na poznanie strategii oraz taktyk wpływu pozwalających panować nad negocjacją a nie być jej ofiarą Pozwoli również na zapoznanie…
Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?
EFEKTYWNA OCENA DOSTAWCÓW – METODY I NARZĘDZIA
Obecnie w Polsce wiele przedsiębiorstw boryka się z problemami wynikającymi ze wzrostu kosztów wytwarzania oraz nasilającej się konkurencji krajowej i zagranicznej. Dodatkowo polskie przedsiębiorstwa coraz częściej spotykają się z barierą…
AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego
Celem szkolenia AKADEMII EFEKTYWNEGO HANDLOWCA -jest skupienie działań pracowników na KLUCZOWYCH ELEMENTACH UKŁADU SPRZEDAŻY : Zadanie (Cel) – ustalenie normy wykonania oraz miary oceny efektywności realizacji działań Programowanie – podjęcie…
NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty
Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na…
Asertywność w obsłudze klienta – warsztat
Szkolenie pozwalające poznać skuteczne metody i techniki prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem oraz sposoby utrzymania klienta . Wypracować konstruktywne nawyki i zachowania w rozmowach z klientami, zrozumieć znaczenie klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej…
Efektywny kupiec – unikalne 2-dniowe warsztaty
EFEKTYWNE ZAKUPY TO PODSTAWA SUKCESU TWOJEJ FIRMY! Zdarzyło Ci się zrobić niepotrzebne zakupy do Twojego przedsiębiorstwa? Zakupiony towar nie został wykorzystany efektywnie i w całości? Odnosisz wrażenie, że przepłacasz za…
NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)
Frau czy Fräulein? W przeciwieństwie do Polski w krajach niemieckojęzycznych podkreślenie różnicy między panią („Frau”- mężatka, rozwódka, wdowa), a panną („Fräulein”) jest nie tylko dopuszczalne, ale wręcz konieczne, nawet jeżeli…