PLANER

Czy rzeczywiście potrzebujemy więcej czasu? Czy też potrzebujemy więcej dyscypliny, by wykorzystać czas, który mamy?Kerry Johnson

Menu

SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Umiejętność nawiązania dobrych relacji z Klientem
  • Sformułowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Klienta
  • Podtrzymania relacji po sprzedaży

Przez 3 dni będziemy poruszać się po nowej strukturze sprzedaży rozwijając następujące umiejętności:

1. Świadomego nawiązania dobrej relacji z klientem aby traktował Ciebie jak dobrego znajomego

2. Formułować i zadawać skuteczne pytania w celu odkrywania wartości, które są nieświadomym motywatorem każdego zakupu (będziesz wiedział więcej od swojego klienta co go motywuje. Poznasz jego style myślowe)

3. Formułować ofertę sprzedaży zgodnie z poznanymi wartościami, metaprogramami i potrzebami klienta, nie sprzedawcy, co czyni ją szczególnie skuteczną

4. Widzieć, słyszeć i czuć więcej niż dotychczas w celu lepszego świadomego prowadzenia prezentacji produktu w sposób odpowiadający kupującemu, a nie sprzedawcy

5. Świadomie wpływać na swój stan emocjonalny (dopiero jak czujesz się tak jak chcesz, możesz osiągać to co chcesz)

6. Traktować obiekcje jako sygnał kupowania i nie brać ich osobiście.
Po szkoleniu będziesz wojownikiem, a nie walczącym

Program szczegółowy szkolenia

1. Rozgrzewka przed sprzedażą – PRZYGOTOWANIE SIĘ DO SKUTECZNEJ PRACY

  • Twoje nieświadome przekonania i oczekiwania
    Ćwiczenie odkrywające mechanizm nieświadomych przekonań w procesie sprzedaży

  • Twój stan emocjonalny, a zachowania
    Aby móc zmienić swoje zachowanie zrozum jak to działa (rzeczywistość, twoje filtry percepcji i stan emocjonalny oraz zachowanie jako ich wynik)

  • Twój dobrze obrany cel
    • Cel pozytywny
    • Cel sensoryczny
    • Cel podmiotowy
    • Cel ekologiczny

    Zasada SMART. Ćwiczenia z konkretnym narzędziami weryfikacji dobrze obranego celu.

2. Sprzedaż. CO ZROBIĆ ABY ILOŚĆ OFERT = ILOŚCI TRANSAKCJI

  • Pacing i leading czyli dopasuj i poprowadź do twojego celu
    Krótki wykład i ćwiczenia w dopasowaniu i prowadzeniu rozmówcy

  • Odkrycie wartości i potrzeb klienta
    skuteczne pytania pozwalające odkryć powody, dla których klient chce nabyć produkt. Ćwiczenie uczące odkrywania wartości kierujące klientem.

  • Mapa świata klienta
    Ćwiczenia w rozpoznawaniu systemów reprezentacji (wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny), oraz poznawanie metaprogramów klienta (filtry percepcji, nieświadome naturalne segregowanie rzeczywistości)

  • Prezentacja oferty zgodnie z wartościami i mapą postrzegania świata klienta
    Wykład i ćwiczenia w przygotowaniu idealne oferty sprzedającej korzyści

  • Obiekcje klienta jako źródło informacji zwrotnych – radzenie sobie z obiekcjami i zamiana ich na pozytywy
  • To czego powinieneś być pewien aby zamknąć sprzedaż
    Wybranie odpowiedniego momentu. Omówienie przeszkód – świat sprzedawcy

  • Future pacing dostrajanie do przyszłości – rekomendacja
    Ćwiczenia sprzedaży z kamerą. Omówienie pytań

3. Po sprzedaży: DOBRY KLIENT TO TEN, KTÓRY POWRACA

  • ustalenie przyszłych kontaktów
  • wyjaśnienie zasad postępowania po sprzedaży

Omówienie pytań, których zadanie pozwoli wyciągnąć lekcje z przeprowadzonej sprzedaży

Dodatkowe informacje

Pragniemy Państwu zarekomendować rewelacyjne szkolenie gwarantujące SUKCES W SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP, na którym zaprezentujemy unikalne techniki sprzedaży.

Prowadzącym będzie trener z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą o wyjątkowej osobowości. Wartości jakie mu przyświecają to konsekwencja, etyka i optymizm. Na przełomie ostatnich lat odbył ponad 600 godzin szkoleń z zakresu: praktyki NLP, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, oferowanych produktów. Posiada, również spore doświadczenie w COACHINU.

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania