PLANER

Zawsze wydawało mi się, że najlepszym symbolem zdrowego rozsądku jest most.Franklin D. Roosevelt

Menu

NOWE PRAWO KONSUMENCKIE – REKLAMACJE PRAWNE Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową, rękojmia, gwarancja. Nowe obowiązki przedsiębiorców.

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Prawo, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Podczas szkolenia, które poprowadzi ekspert zaangażowany w tworzenie najnowszej nowelizacji kodeksu cywilnego dotyczącej zmian w prawie sprzedaży, a także w prace nad nową ustawą o ochronie praw konsumentów poznamy:

  • Jak chronić firmy przed wysokimi sankcjami za niedostosowanie się do nowych wymogów?
  • Jak przygotować się do rozpatrywania reklamacji zgodnie z nowymi przepisami, ważnymi od czerwca 2014 roku?
  • Jakie będą nowe obowiązki przedsiębiorcy wynikające z prawa konsumenckiego?
  • Jakie będą konsekwencje implementacji dyrektywy?
  • Jak obronić pozycję sprzedającego na gruncie nowych przepisów korzystnych dla konsumenta?
  • Jakie zmiany należy jak najszybciej wprowadzić w standardach obsługi klienta oraz w systemie informacyjnym?
  • Jakie są wytyczne rzetelnych regulaminów, wzorców umów, procedurach sprzedaży?
  • Jakie będą nowe regulacje dotyczące rękojmi za wady rzeczy i gwarancji?
  • Jak odstąpić od umowy w świetle nowej ustawy?
  • Jakie będą zmiany w polskim prawie dotyczące obowiązków przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami przez Internet, katalog, telefon czy telezakupy?
Program szczegółowy szkolenia

Blok I

1. Odpowiedzialność wobec Klienta

  • Nowe regulacje
  • Nowe obowiązki dot. sprzedawców

2. Wytyczne nowej procedury reklamacyjnej – formularze, zwroty, „wywieszki”

3. Reklamacje – nowe przepisy, wada fizyczna a nie niezgodność z umową

4. Uprawnienia kupującego (zwrot, naprawa, wymiana, koszt dosłania) – co nowego?

5. Zmiana pozycji klienta profesjonalnego (B2B) oraz klienta prywatnego (B2C)

6. Rozpatrywanie reklamacji – nowe regulacje

7. Inne koszty reklamacji – ułatwienia dla sprzedawcy

8. Żądania ponadreklamacyjne

9. Obowiązki klienta przy reklamacji oraz skutki ich niedopełnienia

10. Termin zgłaszania reklamacji, terminy wygaśnięcia uprawnień kupującego

11. Postępowanie reklamacyjne po nowelizacji przepisów

12. Uznanie reklamacji klienta – regres, roszczenia zwrotne

13. Gwarancja a rękojmia

Blok II

1. Zabezpieczenie interesów przedsiębiorców handlujących przez internet względem roszczeń klientów

2. Nowe obowiązki informacyjne przedsiębiorcy

3. Nowe przepisy dot. regulaminu sprzedaży internetowej

4. Potwierdzanie zamówienia złożonego on-line oraz skutki niedopełnienia tego obowiązku

5. Procedura i konsekwencje odstąpienia od umowy przez klienta/konsumenta – nowe zmiany

6. Pozostałe obowiązki przedsiębiorców sprzedających on-line

7. Obowiązki kupującego przy nabyciu towaru na odległość

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania