Przejdź do treści

Marketing

Szczęście sprzyja ludziom przygotowanym. Trafić na właściwy rynek we właściwym czasie oznacza w języku marketingu, że firmie udało się dostroić do otoczenia. W naszych czasach wzrost znaczenia działu marketingu i świadomości jego kluczowego wpływu na sukces firmy zaczyna być coraz bardziej doceniany i rozumiany. Reasumując zaprezentowane poniżej szkolenia będą zawsze dla Państwa opłacalną inwestycją. Zdradzamy tajemnice firm, które sprzedają drogo i skutecznie! Zapraszamy!

E-MARKETING – NOWOCZESNA WIEDZA I NAJSKUTECZNIEJSZE TAKTYKI MARKETINGU INTERNETOWEGO

E-MARKETING – NOWOCZESNA WIEDZA I NAJSKUTECZNIEJSZE TAKTYKI MARKETINGU INTERNETOWEGO

Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu. Szkolenie oferuje: Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości…

WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE

WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE

Szkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową. Szkolenie oferuje następujące…

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom…

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacja jest dzisiaj jedną z bardziej istotnych form komunikowania się z klientami. Zarządzanie reklamacjami w firmie to kluczowy element procesu podejmowania decyzji związany zarówno z kosztami, jak i budowaniem wizerunku…

POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…

ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

Wzrost konkurencji na rynku wewnętrznym i postępujący proces globalizacji gospodarki światowej wymaga rozszerzenia obszaru działalności polskich firm poza granice kraju. Pierwszym etapem tego procesu jest analiza możliwości eksportowych firmy, zbadanie…

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

Na szkolenie zapraszamy pracowników odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie standardów merchandisingowych, detalistów oraz właścicieli i kierowników sklepów detalicznych. Dzięki szkoleniu zdobędą Państwo umiejętności stosowania merchandisingu w praktyce, poznają Państwo zasady…

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI A BUDOWANIE WARTOŚCI FIRMY

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI A BUDOWANIE WARTOŚCI FIRMY

W sytuacji permanentnego wzrostu sytuacji konkurencyjnej i związanej z nią presji na obniżanie cen sprzedaży produktów finalnych, właściwie zorganizowane zakupy mogą być jednym z podstawowych narzędzi obniżenia kosztów produkcji. Wymaga…

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MYŚLENIE STRATEGICZNE  W PRAKTYCE – kluczowe umiejętności i narzędzia gra symultaniczna.

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MYŚLENIE STRATEGICZNE W PRAKTYCE – kluczowe umiejętności i narzędzia gra symultaniczna.

Proponowane Państwu warsztaty opierają się na innowacyjnej formule uczenia się, bazującej na bardzo aktywnej formie uczenia się (edutainment). Standardowe metody uczenia się bazują na formule: przedstawienie narzędzi (T – teoria)…