PLANER

Mistrzowskie szkolenia dla żądnych sukcesu!

Menu

E-MARKETING – NOWOCZESNA WIEDZA I NAJSKUTECZNIEJSZE TAKTYKI MARKETINGU INTERNETOWEGO

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Marketing

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu.

Szkolenie oferuje:

  • Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej
  • Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym
  • Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych kampanii Internetowych i strategii komunikacji online

Szkolenia polecane dla:

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.

Program szczegółowy szkolenia

I. SYSTEMATYZACJA WIEDZY MARKETINGOWEJ

1. Internet w Polsce – obraz sytuacji marketingowej, najnowsze trendy i badania.

Ten dział szkolenia systematyzuje wiedzę na temat odbiorców działań marketingowych w Internecie. Pozwala lepiej zrozumieć grupy docelowe oraz specyfikację komunikacji marketingowej online. W oparciu o najnowsze badania (czerwiec 2011) przeprowadzone dla potrzeb szkolenia, trener obala wiele mitów i daje nową perspektywę dla działań marketingowych uczestników szkolenia.

  • Badania użytkowników Internetu – statystyka
  • Segmentacja, zachowania, trendy wśród użytkowników Internetu
  • Rozwój rynku reklamy online w Polsce – teraźniejszość i przyszłość
  • Rozwój rynku e-commerce w Polsce – teraźniejszość i przyszłość

2. Internet – środowisko budowy siły i świadomości marki

Marketing internetowy to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i roli, jaką pełni w środowisku mediów cyfrowych.

  • Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku
  • Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji
  • Budowa przewagi konkurencyjnej – obraz vs. reputacja w Internecie
  • Natura marketingu w mediach cyfrowych
  • Studia przypadków – Polska i świat
  • Brainstorming

II. TAKTYKA E-MARKETINGOWA & TRENDY

1. Marketing społecznościowy (social marketing)

Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 2 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki i ciekawe studia przypadku z Polski i ze świata.

  • Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji
  • Zasady i reguły skutecznego social marketing’u
  • Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych
  • Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych
  • Studia przypadków (Polska i świat)
  • Ćwiczenia grupowe

2. E-mailing – taktyka o dużym potencjale

Ten dział szkolenia zawiera unikalną wiedzę o najbardziej niedocenianej w Polsce taktyce marketingowej. E-mailing sprzedażowy i brandingowy to wbrew pozorom trudna sztuka lecz istnieją zasady pozwalające osiągać bardzo duże korzyści z jego stosowania.

  • Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w tworzeniu e-mailingu
  • Kryteria skuteczności kampanii
  • Dobre praktyki i trendy światowe
  • Studia przypadków ( Polska i świat)
  • Dyskusja

3. Reklama internetowa – ewolucja, zasady i najnowsze trendy.

Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie internetowej. Na rynku reklamy online zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie.

  • Zmiany w skuteczności reklamy online
  • Najskuteczniejsze formy reklamowe
  • Reklama typu display vs. video
  • SEM/SEO – rozwój i prognozy
  • Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.
  • Studia przypadków ( Polska i świat)
  • Dyskusja

Metody pracy:

  • Studia przypadków
  • Dyskusje
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia grupowe
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania