Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

E-MARKETING – NOWOCZESNA WIEDZA I NAJSKUTECZNIEJSZE TAKTYKI MARKETINGU INTERNETOWEGO

Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu. Szkolenie oferuje: Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu.

Szkolenie oferuje:

  • Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej
  • Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym
  • Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych kampanii Internetowych i strategii komunikacji online

Szkolenia polecane dla:

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.

Program szkolenia

I. SYSTEMATYZACJA WIEDZY MARKETINGOWEJ

1. Internet w Polsce – obraz sytuacji marketingowej, najnowsze trendy i badania.

Ten dział szkolenia systematyzuje wiedzę na temat odbiorców działań marketingowych w Internecie. Pozwala lepiej zrozumieć grupy docelowe oraz specyfikację komunikacji marketingowej online. W oparciu o najnowsze badania (czerwiec 2011) przeprowadzone dla potrzeb szkolenia, trener obala wiele mitów i daje nową perspektywę dla działań marketingowych uczestników szkolenia.

  • Badania użytkowników Internetu – statystyka
  • Segmentacja, zachowania, trendy wśród użytkowników Internetu
  • Rozwój rynku reklamy online w Polsce – teraźniejszość i przyszłość
  • Rozwój rynku e-commerce w Polsce – teraźniejszość i przyszłość

2. Internet – środowisko budowy siły i świadomości marki

Marketing internetowy to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i roli, jaką pełni w środowisku mediów cyfrowych.

  • Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku
  • Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji
  • Budowa przewagi konkurencyjnej – obraz vs. reputacja w Internecie
  • Natura marketingu w mediach cyfrowych
  • Studia przypadków – Polska i świat
  • Brainstorming

II. TAKTYKA E-MARKETINGOWA & TRENDY

1. Marketing społecznościowy (social marketing)

Marketing w sieciach społecznościowych jest tematem nr 1 w marketingu interaktywnym od ok. 2 lat. Największym problemem marketerów jest mierzalność ROI oraz zasady rozwoju i przyszłość tego kanału komunikacji. Ten dział szkolenia ukazuje także dobre praktyki i ciekawe studia przypadku z Polski i ze świata.

  • Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji
  • Zasady i reguły skutecznego social marketing’u
  • Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych
  • Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych
  • Studia przypadków (Polska i świat)
  • Ćwiczenia grupowe

2. E-mailing – taktyka o dużym potencjale

Ten dział szkolenia zawiera unikalną wiedzę o najbardziej niedocenianej w Polsce taktyce marketingowej. E-mailing sprzedażowy i brandingowy to wbrew pozorom trudna sztuka lecz istnieją zasady pozwalające osiągać bardzo duże korzyści z jego stosowania.

  • Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w tworzeniu e-mailingu
  • Kryteria skuteczności kampanii
  • Dobre praktyki i trendy światowe
  • Studia przypadków ( Polska i świat)
  • Dyskusja

3. Reklama internetowa – ewolucja, zasady i najnowsze trendy.

Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie internetowej. Na rynku reklamy online zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie.

  • Zmiany w skuteczności reklamy online
  • Najskuteczniejsze formy reklamowe
  • Reklama typu display vs. video
  • SEM/SEO – rozwój i prognozy
  • Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.
  • Studia przypadków ( Polska i świat)
  • Dyskusja

Metody pracy:

  • Studia przypadków
  • Dyskusje
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia grupowe

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie