SZKOLENIA NA ZLECENIE
SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY
Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje – Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego -Zapoznanie się z zasadami stosowania języka…
PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym europejskim Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej
PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY
przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w prowadzeniu działań marketingowych przedsiębiorstwa, budowy strategii firmy oraz tworzenia planu marketingowego poznanie sposobów działań marketingowych przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta zdobycie umiejętności tworzenia biznes planu…
PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE PRODUKTEM – ROZWÓJ KOMPETENCJI PRODUCT MANAGERÓW
Kompleksowy rozwój kompetencji product managerów poprzez wdrożenie w ich codzienną pracę zestandaryzowanych narzędzi w zakresie analiz produktowych, metod mierzenia sukcesów w zarządzaniu produktem, oceny rentowności produktów oraz wykorzystaniu sukcesów innych…
PRAKTYKA TWORZENIA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH.
W drugim dniu szkolenia uczestnicy będą brali udział w symulacyjnej grze strategicznej CUSTOMER LOYALTY z cenionym ekspertem Michałem Dziekońskim.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu słuchacze będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania i realizacji programów lojalnościowych. Dobry program lojalnościowy może być bardzo skutecznym narzędziem utrzymania i zwiększania wartości Klienta.…
POLSKA FIRMA NA RYNKACH UNIJNYCH (1 dzień)
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym unijnym Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej…
OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!
MERCHANDISING WIZUALNY
Poznanie przez uczestników podstawowych informacji związanych z zasadami tworzenia właściwej atmosfery miejsca oferowania produktów w sposób przyczyniający się do maksymalizacji sprzedaży.
MERCHANDISING JAKO POMYSŁ NA ZARZĄDZANIE FIRMĄ HANDLOWĄ
MEDIACJA – NOWA I SKUTECZNA FORMA POLUBOWNEGO ZAŁATWIANIA SPORÓW I KONFLIKTÓW
Przekazanie wiedzy praktycznej i teoretycznej na temat mediacji jako dobrowolnego, szybkiego, skutecznego i alternatywnego postępowania dla pozasądowego rozstrzygania sporów i konfliktów pomiędzy przedsiębiorcami oraz między osobami fizycznymi w sprawach cywilnych.…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.