SZKOLENIA NA ZLECENIE
Ubezpieczenie OC działalności gospodarczej (w tym czyste straty finansowe, produkt niebezpieczny i rozszerzone OC produktu)
Szkolenie adresowane jest do pracowników podmiotów korzystających z ubezpieczeń gospodarczych. Szkolenie dla osób, które chcą się dowiedzieć jak efektywnie korzystać z ubezpieczeń. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają praktyczne porady odnośnie stosowania…
LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.
Praktyczne zapoznanie się z tekstami źródłowymi dotyczącymi prawa spółek Tłumaczenie treści umowy spółki komandytowej na język angielski Tłumaczenie glosariusza dotyczącego spółek kapitałowych oraz fragmentów protokołów Wyjaśnianie różnic pomiędzy systemami prawa…
TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)
TRUDNE ROZMOWY NIE MUSZĄ NAS STRESOWAĆ
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PO NOWELIZACJI
– WARSZTATY DLA WYKONUJĄCYCH (2 dni)
Zapoznanie wykonawców z zasadami udzielania zamówień publicznych i wynikającymi z nich prawami i obowiązkami, których przestrzeganie umożliwia skuteczne ubieganie się o zamówienia.
ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW W DELEGACJI I ODDELEGOWANIU
Przedstawienie praktycznych rozwiązań rozliczania oraz ewidencjonowania podróży służbowych z uwzględnieniem zmian w 2009 roku. Na szkolenie zapraszamy pracowników działów kadr i księgowości.
FINANSOWANIE PRZEZ PRACODAWCĘ DZIAŁALNOŚCI SOCJALNEJ – ZFŚS
Kompleksowe omówienie zagadnień związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych z uwzględnieniem najnowszych zmian. Szkolenie adresowane jest do: Członków komisji socjalnych Pracowników działów kadr Pracodawców Innych osób zainteresowanych tematyką szkolenia
POKA-YOKE METODY WIZUALIZACJI WYKORZYSTYWANE PRZEZ ZESPOŁY ROBOCZE
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników jaką rolę spełnia Poka-Yoke w firmie, poznanie narzędzi wspomagajacych poszukiwanie rozwiązań celem unikania błędów w procesie produkcyjnym a tym samym podniesienie jakości finalnego wyrobu. Szkolenia…
CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach. Po zakończeniu zajęć słuchacze…
Techniki motywacji
dostarczenie wiedzy i wykształcenie umiejętności niezbędnych do efektywnego wykonywania funkcji menedżerskich przygotowanie do zarządzania zgodnego z wymogami human relations nakierowanego na optymalną motywację pracowników i wykorzystanie potencjału ludzkiego poznanie podstawowych…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.