SZKOLENIA NA ZLECENIE
Operacje dokumentowe w teorii i praktyce: INKASO I AKREDYTYWA. Jak zabezpieczyć ryzyko w transakcji, przy zastosowaniu tych form rozliczeń.
Przybliżenie uczestnikom szkolenia przebiegu rozliczenia transakcji, w międzynarodowym obrocie towarowo – usługowym, w formie inkasa dokumentowego i akredytywy dokumentowej. Zapoznanie z zagadnieniami związanymi z tymi operacjami, takimi jak: dokumenty towarowe,…
Różnorodność w zespole
Szkolenie skierowane dla osób zarządzających zespołami. W czasach dużych zmian migracyjnych bardzo ważna, wręcz niezbędna jest umiejętność rozpoznawania i radzenia sobie z różnicami kulturowymi, uprzedzeniami i barierami powstającymi w ramach…
Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą
Podczas intensywnych ćwiczeń zapamiętacie Państwo, to co najważniejsze w procesie negocjacyjnym. Znacząco zminimalizujecie prawdopodobieństwo popełnienia dyskwalifikujących błędów. Uczcie się Państwo na swoich błędach, ale tylko na naszym szkoleniu. Nigdy w…
SIŁA MOTYWACYJNEGO DNA – Jak wyzwolić energię w zespole – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe
Na warsztatach uzyskacie Państwo wiedzę, która pozwoli Wam podnieść jakość i efektywność pracy zespołu. Odpowiemy na gorące pytania: W jaki sposób motywować zespół aby osiągać założone rezultaty? Jak podnieść wyniki…
Motywowanie pracowników
Wykształcenie umiejętności wykorzystywania potencjału ludzkiego w organizacji Kształtowanie silnej, zintegrowanej oraz profesjonalnej kadry pracowniczej w firmie Szczegółowe cele: pogłębienie praktycznej wiedzy na temat motywacji człowieka w pracy nauczenie stosowania adekwatnych…
SZKOLENIE DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O LICENCJĘ DETEKTYWA
Nasz kurs detektywistyczny przygotowuje do pracy w zawodzie detektywa. Specjaliści omówią z uczestnikami zagadnienia związane m.in. z przechowywaniem i przetwarzaniem danych osobowych i informacji niejawnych. W programie kursu zawarte są…
Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów
Prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na dokonywaniu sprzedaży towarów lub świadczenia usług nieuchronnie wiąże się z tematem reklamacji ze strony Klientów. Stale rozwijające i zmieniające się prawo prokonsumenckie wymusza na podmiotach…
Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?
Reklamacja jest dzisiaj jedną z bardziej istotnych form komunikowania się z klientami. Zarządzanie reklamacjami w firmie to kluczowy element procesu podejmowania decyzji związany zarówno z kosztami, jak i budowaniem wizerunku…
ASPEKTY PRAWNE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych mających praktyczne znaczenie dla podejmowanych działań marketingowych przez przedsiębiorcę. W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienia związane z reklamą oraz świadczeniem usług jako…
Prace kontrolno-pomiarowe urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kv. Zdobądź uprawnienia na pomiary elektryczne.
Zdobądź uprawnienia na pomiary elektryczne! Kurs na pomiary elektryczne składa się z części teoretycznej oraz praktycznej i kończy się egzaminem przed komisją kwalifikacyjną. W wyniku pozytywnie zdanego egzaminu każdy uczestnik…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.