- Oferta
- IT
MS OUTLOOK optymalizacja pracy i zarządzanie zadaniami
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych pracownika poprzez poprawę zarządzania czasem przy użyciu programu MS Outlook. Uczestnicy poznają opcje, które pomogą zapanować nad wieloma zadaniami do wykonania, nad wieloma zbliżającymi się terminami i spotkaniami jak również pocztą, na którą trzeba odpowiedzieć lub po prostu wyrazić swoje zdanie w formie ankiety.
Cele i korzyści
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych pracownika poprzez poprawę zarządzania czasem przy użyciu programu MS Outlook.
Uczestnicy poznają opcje, które pomogą zapanować nad wieloma zadaniami do wykonania, nad wieloma zbliżającymi się terminami i spotkaniami jak również pocztą, na którą trzeba odpowiedzieć lub po prostu wyrazić swoje zdanie w formie ankiety.
Uczestnicy zdobędą umiejętności:
- efektywnego wykorzystania opcji, które daje serwer MS Exchange w przedsiębiorstwie
- organizowania przychodzących wiadomości w celu ich łatwego, późniejszego odnalezienia
- zarządzania czasem i zadaniami do wykonania
- planowania wspólnych spotkań tak, żeby nikt nie miał kolidujących terminów
- wykorzystania auto-respondera, aby każdy z kontrahentów wiedział, dlaczego nie otrzymuje szybko odpowiedzi
Zapewniamy materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (dostępne na pendrivie) zawierające praktyczne narzędzia i rozwiązania przydatne w pracy zawodowej.
UWAGA! Szkolenie ma charakter warsztatów z wykorzystaniem komputera.
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Zajęcia w grupach warsztatowych – maksymalnie 10 osób.
Zapewniamy laptopy na szkoleniu!
Program szkolenia
1. Zarządzanie pocztą
- Organizacja poczty – grupowanie, sortowanie, zmiana widoku
- Widok konwersacji
- Szybkie kroki
- Załączniki i bezpieczeństwo
- Podpisy w wiadomościach
- Reguły poczty przychodzącej i wychodzącej
- Wiadomości śmieci
- Odpowiedzi automatyczne, automatyczne przetwarzanie wiadomości, gdy jesteś poza biurem
2. Kalendarz
- Tworzenie i modyfikowanie terminów i spotkań
- Ustalanie terminu spotkania dogodnego dla wszystkich uczestników – planowanie
- Wysyłanie zaproszeń na spotkania i monitorowanie odpowiedzi
- Używanie kilku kalendarzy na raz
- Udostępnianie kalendarza współpracownikom
3. Kontakty
- Tworzenie list dystrybucyjnych (grup kontaktów)
- Funkcjonalność elektronicznej wizytówki
- Udostępnianie kontaktów
4. Zadania
- Tworzenie zadań i wykorzystanie flag
- Delegowanie zadań
5. Udzielanie pełnomocnictw do elementów MS Outlook (np. poczty czy kalendarza) innym osobom z przedsiębiorstwa
Metody szkoleniowe
Szkolenie prowadzone jest głównie metodą warsztatową z wykorzystaniem komputera*.
Dodatkowo będą również wykorzystywane mini-wykłady i prezentacje, jako wprowadzenie i uszczegółowienie zagadnień.
*W przypadku szkoleń zamkniętych istnieje możliwość przygotowania dedykowanych ćwiczeń na podstawie wcześniej przesłanych plików.
Adresaci
Szkolenie adresowane jest do osób, które w dużej mierze korzystają z poczty internetowej.
Adresatami są również osoby zajmujące się organizacją spotkań w firmie, jak również osoby, które są odpowiedzialne za zarządzanie pocztą i spotkaniami przełożonego.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie