SZKOLENIA NA ZLECENIE
ZARZĄDZANIE W PRAKTYCE
Zarządzanie to między innymi sztuka podejmowania decyzji, właściwego delegowania zadań, umiejętnego motywowania pracowników i adekwatnej kontroli. Istnieje wiele stylów oraz metod zarządzania, ale pewne prawidłowości pozostają uniwersalne. Często choć nie…
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą efektywnie pełnić rolę asesora w procesach Assessment Center i Development Center. Wiedza i umiejętności przekazywane w trakcie szkolenia pozwalają na przeprowadzenie tego procesu…
BEZPIECZEŃSTWO W TRANSPORCIE DROGOWYM. Rozłożenie i mocowanie ładunków na pojazdach
Szkolenie dla kierowców, spedytorów i osób zarządzających operacjami transportowymi przedsiębiorstwa. Podczas szkolenia znajdziecie Państwo odpowiedzi na następujące pytania: 1. Jakie przepisy wprowadzają wymogi w zakresie mocowania przewożonych towarów? 2. Jakie…
WDROŻENIE LEAN MANAGEMENT dla przedsiębiorstw produkcyjnych
Cele wdrożenia: Skrócenie cyklu realizacji zamówienia, Poprawa jakości planowania w obszarze produkcji, Zwiększenie efektywnosci wykorzystania zasobów w obszarze produkcji, Obniżenie kosztów jakości – zmniejszenie liczby defektów, Poprawa efektywności w obszarze…
REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program
Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów! Wczuj się w sytuację menedżera, kandydata i rekrutera Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania…
HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL
Certyfikowane kompendium Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły”. Peter F. Drucker Ludzie, to wyjątkowy…
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa
Wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem. Podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp.. Jednak … „Kto mówi językiem niezrozumiałym…
Ustawa o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (SENT). Dobra reputacja przewoźnika w świetle unijnych regulacji.
Obowiązujące od marca 2017 r. przepisy w ustawie o transporcie drogowym znacznie zaostrzyły przepisy w zakresie możliwej utraty dobrej reputacji także dla zarządzających transportem. Na szkoleniu zostaną omówione m.in. wymogi…
CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków
Przedstawienie praktycznych, elastycznych i korzystnych rozwiązań dla przewoźników przypomnienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu stosowania przepisów norm czasu jazd, czasu pracy, okresów przerw i odpoczynków, obsługi urządzeń rejestrujących, aby osoba…
Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów
Prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na dokonywaniu sprzedaży towarów lub świadczenia usług nieuchronnie wiąże się z tematem reklamacji ze strony Klientów. Stale rozwijające i zmieniające się prawo prokonsumenckie wymusza na podmiotach…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.