SZKOLENIA NA ZLECENIE
Szanowni Państwo, Proponujemy szeroką współpracę w zakresie tworzenia nowych i indywidualnych projektów szkoleniowych obejmujących dłuższą współpracę. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wspieramy Państwa w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju zasobów ludzkich oferując kompleksową organizację oraz prowadzenie szkoleń, warsztatów, treningów oraz seminariów. Dowiedz się więcej...

Pochodzenie towaru – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej
Warsztaty skierowane są do osób, które zajmują się międzynarodowym obrotem towarowym, dokonywaniem importów i eksportów towarów. Pochodzenie towaru to jeden z głównych elementów kalkulacyjnych zgłoszenia celnego. Znajomość uregulowań Unijnego Kodeksu…

Klasyfikacja celna towarów
Prawidłowa klasyfikacja towarów do kodów celnych CN stanowi kluczowy element prawidłowego rozliczenia operacji importowych, eksportowych oraz obrotu towarami w ramach UE. Nieprawidłowa klasyfikacja może prowadzić do błędów w naliczeniu należności…

Negocjacje z przedstawicielami biznesu w Chinach – różnice międzykulturowe w komunikacji. Państwo Środka – wyzwania, szanse, możliwości.
Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?
2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…

CBAM – nowe obowiązki dla importerów. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2
Od 1 października 2023 roku rusza etap przejściowy w adaptacji mechanizmu dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2, czyli CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism). Wraz z wdrożeniem CBAM na…

„Trudny klient”, czyli KTO? Komunikacja, obsługa i budowanie relacji z „trudnym klientem”
Trudny klient to nie tylko wyzwanie – to codzienność w pracy wielu osób zajmujących się sprzedażą i obsługą. Kluczem do skutecznej relacji nie są gotowe scenariusze, lecz umiejętność świadomej komunikacji,…

Zarządzanie ryzykiem i strategią zakupową w obszarze kontraktacji energii elektrycznej oraz gazu.
Szkolenie z zakresu zarządzania ryzykiem i strategii zakupowych w obszarze kontraktacji energii elektrycznej oraz gazu są dedykowane dla zakupowców i właścicieli firm produkcyjnych. Celem jest wyposażenie uczestników w wiedzę i…

Zarządzanie zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie
Szkolenie kierowane jest do planistów potrzeb materiałowych, pracowników działów zakupów oraz osób zajmujących się controllingiem w obszarze zaopatrywania, jak również do ich przełożonych. Zaopatrzenie jest pierwszym etapem zarządzania łańcuchem dostaw…

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)
Szkolenie dla wszystkich, którzy mogą być w Firmach rozliczani za koszty. Po tym szkoleniu uczestnik będzie w stanie wyliczyć koszt każdego działania, nawet na potrzeby osobistych decyzji. Szkolenie zawiera metody…

Akademia efektywnego handlowca – szkolenie dla działu handlowego
Celem szkolenia AKADEMII EFEKTYWNEGO HANDLOWCA -jest skupienie działań pracowników na KLUCZOWYCH ELEMENTACH UKŁADU SPRZEDAŻY : Zadanie (Cel) – ustalenie normy wykonania oraz miary oceny efektywności realizacji działań Programowanie – podjęcie…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.