Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
Zarządzanie zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie
Szkolenie kierowane jest do planistów potrzeb materiałowych, pracowników działów zakupów oraz osób zajmujących się controllingiem w obszarze zaopatrywania, jak również do ich przełożonych. Zaopatrzenie jest pierwszym etapem zarządzania łańcuchem dostaw…
Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)
Szkolenie dla wszystkich, którzy mogą być w Firmach rozliczani za koszty. Po tym szkoleniu uczestnik będzie w stanie wyliczyć koszt każdego działania, nawet na potrzeby osobistych decyzji. Szkolenie zawiera metody…
Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów
Prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na dokonywaniu sprzedaży towarów lub świadczenia usług nieuchronnie wiąże się z tematem reklamacji ze strony Klientów. Stale rozwijające i zmieniające się prawo prokonsumenckie wymusza na podmiotach…
THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY
Już od jakiegoś czasu dyrektorzy sprzedaży oraz sami handlowcy zauważyli, że dawne sposoby i techniki sprzedaży przestały działać na klientów. Kiedyś tak ważne relacje, teraz przestały być wystarczające, a ciągłe…
POKOLENIE BB, X, Y, Z – WYZWANIA SPRZEDAŻY
Według szacunków, w 2025 roku przedstawiciele pokolenia Y zdominują rynek pracy i będą stanowić około 75% osób aktywnych zawodowo na świecie. W tej grupie znajdą się również reprezentanci pokolenia Z,…
Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów prowadzony w formie warsztatowej: 10% czasu – teoria, 90% czasu – gry planszowe, ćwiczenia i zadania kreatywne, prezentacje na forum grupy. Dzięki udziałowi…
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI A BUDOWANIE WARTOŚCI FIRMY
W sytuacji permanentnego wzrostu sytuacji konkurencyjnej i związanej z nią presji na obniżanie cen sprzedaży produktów finalnych, właściwie zorganizowane zakupy mogą być jednym z podstawowych narzędzi obniżenia kosztów produkcji. Wymaga…
ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji
Przed kliku laty magazyn Forbes zapytał 1000 największych amerykańskich firm o największe bariery w prowadzeniu biznesu na światowym rynku. Za jedną z najpoważniejszych uznano różnice międzykulturowe. Jak zarządzać organizacją, w…
NOWOCZESNA LOGISTYKA I ZAOPATRZENIE
Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie: tworzenia rozwiązań logistycznych i zaopatrzeniowych dopasowanych do potrzeb organizacji Uczestników, zarządzania przepływem materiałów, produktów, towarów i informacji. Dzięki temu Uczestnicy będą mogli zwiększyć sprawność operacyjną…
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online
Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem…