Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG

Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie…

Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…

Zarządzanie zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie

Zarządzanie zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie

Szkolenie kierowane jest do planistów potrzeb materiałowych, pracowników działów zakupów oraz osób zajmujących się controllingiem w obszarze zaopatrywania, jak również do ich przełożonych. Zaopatrzenie jest pierwszym etapem zarządzania łańcuchem dostaw…

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

Szkolenie dla wszystkich, którzy mogą być w Firmach rozliczani za koszty. Po tym szkoleniu uczestnik będzie w stanie wyliczyć koszt każdego działania, nawet na potrzeby osobistych decyzji. Szkolenie zawiera metody…

Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów

Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów

Prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na dokonywaniu sprzedaży towarów lub świadczenia usług nieuchronnie wiąże się z tematem reklamacji ze strony Klientów. Stale rozwijające i zmieniające się prawo prokonsumenckie wymusza na podmiotach…

THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

Już od jakiegoś czasu dyrektorzy sprzedaży oraz sami handlowcy zauważyli, że dawne sposoby i techniki sprzedaży przestały działać na klientów. Kiedyś tak ważne relacje, teraz przestały być wystarczające, a ciągłe…

POKOLENIE BB, X, Y, Z –  WYZWANIA SPRZEDAŻY

POKOLENIE BB, X, Y, Z –  WYZWANIA SPRZEDAŻY

Według szacunków, w 2025 roku przedstawiciele pokolenia Y zdominują rynek pracy i będą stanowić około 75% osób aktywnych zawodowo na świecie. W tej grupie znajdą się również reprezentanci pokolenia Z,…

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów prowadzony w formie warsztatowej: 10% czasu – teoria, 90% czasu – gry planszowe, ćwiczenia i zadania kreatywne, prezentacje na forum grupy. Dzięki udziałowi…

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI A BUDOWANIE WARTOŚCI FIRMY

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI A BUDOWANIE WARTOŚCI FIRMY

W sytuacji permanentnego wzrostu sytuacji konkurencyjnej i związanej z nią presji na obniżanie cen sprzedaży produktów finalnych, właściwie zorganizowane zakupy mogą być jednym z podstawowych narzędzi obniżenia kosztów produkcji. Wymaga…

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

Przed kliku laty magazyn Forbes zapytał 1000 największych amerykańskich firm o największe bariery w prowadzeniu biznesu na światowym rynku. Za jedną z najpoważniejszych uznano  różnice międzykulturowe. Jak zarządzać organizacją, w…