Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami Świadome wywieranie wpływu na klientów Wykształcenie umiejętności planowanego działania i organizacji pracy sprzedawcy Umiejętność psychologicznego „rozpracowania” klientów Wzrost aktywności…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy
  • Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych
  • Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami
  • Świadome wywieranie wpływu na klientów
  • Wykształcenie umiejętności planowanego działania i organizacji pracy sprzedawcy
  • Umiejętność psychologicznego „rozpracowania” klientów
  • Wzrost aktywności i motywacji do pracy

Program szkolenia

1.Proces sprzedaży

  • cele – klienci – etapy sprzedaży
  • strategie docierania do klientów
  • rynek – zasady funkcjonowania – analiza działań firm na rynku FMCG
  • dopasowywanie oferty do indywidualnych możliwości i oczekiwań klientów

2. Sztuka docierania do klientów

  • umiejętny kontakt telefoniczny (zasady uprzejmości telefonicznej, jak doprowadzić do spotkania)
  • kontakt bezpośredni (zainteresowanie klienta produktami firmy)

3. Skuteczna prezentacja i promocja oferty firmy

  • cechy produktu a korzyści dla klienta – czyli co jest ważne dla klienta?
  • zrozumienie czego oczekują klienci, budowanie potrzeb klienta
  • metody wywierania wpływu
  • kim jest klient – podstawowe cechy skutecznego merchandisingu

4. Zasady skutecznej komunikacji z klientami

  • optymalne zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • zalety dobrego słuchania – informacje, wnioski, decyzje, działania
  • pokonywanie obiekcji, rozwiązywanie trudnych sytuacji
  • typy klientów i techniki postępowania z nimi

5. Obsługa bezpośrednia

  • nawiązywanie kontaktu
  • sztuka prowadzenia rozmów z klientami – jak to robić efektywnie i “na luzie”
  • atrakcyjność interpersonalna
  • metody indywidualnego podejścia do klienta – empatia
  • sytuacje trudne w bezpośrednich kontaktach z klientami

6. Profesjonalna sprzedaż

  • poszczególne etapy procesu sprzedaży: otwarcie, ocena sytuacji
  • rozpoznanie potrzeb i motywów, kreowanie potrzeb,
  • przedstawienie produktu
  • zamknięcie sprzedaży
  • utrzymywanie kontaktów z klientami
  • negocjowanie z poszczególnymi typami klientów

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie