PLANER
logotyp-prestige-eck

Pe­symis­ta szu­ka prze­ciw­ności w każdej okaz­ji. Op­ty­mis­ta widzi okazję w każdej przeciwności.Winston Churchill

Menu

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Sprzedaż, zakupy, Logistyka, transport, spedycja

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu logistycznego. Pokażemy metody i narzędzia jak dostarczyć odbiorcy właściwy produkt, we właściwe miejsce, w odpowiednim czasie oraz w wymaganej przez niego ilości i jakości.

Cele i korzyści szkolenia
  • Zapoznanie ze skutecznymi metodami i narzędziami logistycznego wsparcia procesu obsługi klienta i jego monitorowaniu
  • Wyeliminowanie podstawowych błędów pojawiających się podczas obsługi klienta
  • Redukcja kosztów poprzez analizę obsługi klienta i zoptymalizowane kształtowanie sieci dystrybucyjnej
  • Tworzenia i wykorzystania prognoz sprzedaży
  • Jak można wprowadzić korzystne zmiany w systemie logistycznym dla nas i dla klienta?
Adresaci szkolenia

Na szkolenie zapraszamy:

  • Managerów wyższego i średniego szczebla
  • Specjalistów działów logistyki, dystrybucji, sprzedaży, handlu i marketingu
Program szczegółowy szkolenia

1. Gra symulacyjna – problem konstrukcji obsługi klienta w przedsiębiorstwie

2. Ogólne zagadnienia dotyczące problemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie

3. Klient wewnętrzny i zewnętrzny przedsiębiorstwa

  • Metody klasyfikacji klientów ABC, Analiza przestrzenna klientów
  • Ocena opłacalności klientów (czynności logistyczne a zysk przedsiębiorstwa)
  • Próg obsługi klienta – przychody i koszty po osiągnięciu progu

4. Elementy obsługi klienta i etapy obsługi klienta

5. Standardy obsługi klienta

  • Przypadek Technik – standardy obsługi klienta
  • Podsumowanie – procedura ułatwiająca ustalenie standardów

6. Poziom obsługi klienta

  • Poziom obsługi a zysk i sprzedaż
  • Procedura postępowania przy ustaleniu poziomu obsługi klienta – siatka usługa klient, segmentacja
  • Metody pomiaru poziomu obsługi klienta – SERVQUAL, Importance Performance

7. Koszty obsługi klienta, podział kosztów

  • Podsumowanie wykaz kosztów
  • Kosztowe trade offs

8. Elementy obsługi klienta w logistyce

  • Składanie zamówień, zaopatrzenie – procedura obsługi zamówień, reklamacje itd.
  • Zapasy (koszt obsługi a poziom zapasów)
  • Dystrybucja (DRP)
  • Systemy informacyjne
  • Przypadek firmy ATI
  • Transport – parametry oceny transportu, konsolidacja, dekonsolidacja

9. Strategia obsługi klienta

  • Przypadek Sanco
  • Przypadek firmy X
  • Elementy strategii
  • Algorytm kreowania strategii i formy strategii
Metody szkoleniowe

Interaktywny wykład przeplatany będzie dyskusjami, ćwiczeniami, analizami przypadków. W programie świetna gra symulacyjna, z której można wyciągnąć wiele wniosków na przyszłość.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (dobrowolne)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje

    Materiały szkoleniowe:
    70 stronicowe opracowanie dotyczące ww. zagadnień

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania