Rozwój menedżerski
Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk
Zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat zagadnienia kryzysu, jego cykliczności, źródeł, przebiegu i skutków. Kształcenie i rozwój praktycznych umiejętności rozpoznawania wydarzeń zapowiadających kryzysy pozwalających zapobiegać sytuacjom zagrażającym stabilności przedsiębiorstwa i…
Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.
„Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy”. Winston Churchill
Beer Game – Logistyczna gra menedżerska – Elastyczne zarządzanie łańcuchem dostaw w języku angielskim
Praktyczne szkolenie z zarządzania elastycznym łańcuchem dostaw. Poznasz narzędzia planowania popytu, współpracy z klientami i zarządzania przepływem informacji. Dzięki symulacji Beer Game zrozumiesz, jak unikać błędów w integracji łańcucha i…
CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION
Objectives: To recognise the role of conflicts in a social life To understand the roots of conflicts To know approaches to conflicts To improve negotiation skills
TEAM BUILDING
Objectives: To illustrate the nature and benefits of team work To understand the process of team building and development To give participants an opportunity to consider the application of facilitation…
PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT
Objectives: To illustrate the nature and benefits of a systematic analysis of management and employees behaviours To look at the development and application of psychological theories in the workplace and…
PUBLIC RELATIONS
Objectives: To present theory and practice in the public relations field To give participants an opportunity for improving skills such as communication, media relations, writing and presentation To provide ideas…
SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich
Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w praktyce: Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych? Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem? Jak efektywnie delegować uprawnienia w oparciu…
REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…