Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

Zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat zagadnienia kryzysu, jego cykliczności, źródeł, przebiegu i skutków. Kształcenie i rozwój praktycznych umiejętności rozpoznawania wydarzeń zapowiadających kryzysy pozwalających zapobiegać sytuacjom zagrażającym stabilności przedsiębiorstwa i…

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

„Mówca tak po­winien skon­struować przemówienie, by wyczer­pać te­mat, ale nie wyczer­pać słuchaczy”. Winston Churchill

Beer Game – Logistyczna gra menedżerska – Elastyczne zarządzanie łańcuchem dostaw w języku angielskim

Beer Game – Logistyczna gra menedżerska – Elastyczne zarządzanie łańcuchem dostaw w języku angielskim

Praktyczne szkolenie z zarządzania elastycznym łańcuchem dostaw. Poznasz narzędzia planowania popytu, współpracy z klientami i zarządzania przepływem informacji. Dzięki symulacji Beer Game zrozumiesz, jak unikać błędów w integracji łańcucha i…

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

Objectives: To recognise the role of conflicts in a social life To understand the roots of conflicts To know approaches to conflicts To improve negotiation skills

TEAM BUILDING

TEAM BUILDING

Objectives: To illustrate the nature and benefits of team work To understand the process of team building and development To give participants an opportunity to consider the application of facilitation…

PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT

PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT

Objectives: To illustrate the nature and benefits of a systematic analysis of management and employees behaviours To look at the development and application of psychological theories in the workplace and…

PUBLIC RELATIONS

PUBLIC RELATIONS

Objectives: To present theory and practice in the public relations field To give participants an opportunity for improving skills such as communication, media relations, writing and presentation To provide ideas…

SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich

SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich

Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w praktyce: Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych? Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem? Jak efektywnie delegować uprawnienia w oparciu…

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…