Home
- Oferta
- Rozwój menedżerski
Cele i korzyści
Program szkolenia
1. Podstawy etykiety w biznesie, czyli pierwsze wrażenie
- Wprowadzenie/ przedstawienie agendy
- Protokół dyplomatyczny w ujęciu historycznym
- Precedencja w biznesie i w dyplomacji
- Witanie się, przedstawianie, podawanie ręki, całowanie ręki
- Precedencja w samochodzie, w windzie, przy stole
- Tytułowanie osób
2. Zarządzanie informacją, czyli komunikacja w biznesie oraz w dyplomacji
- Bilety wizytowe- formy i rodzaje
- Korespondencja przy pomocy biletu wizytowego
- Francuskie skróty stosowane na wizytówkach
- Korespondencja formalna w biznesie
- Etykieta telefoniczna
- Rozmowy przez telefon- trudne sytuacje
- Korespondencja mailowa w biznesie, czyli netetykieta
3. Organizacja wizyt
- Ustalanie programu wizyty
- Oficjalne powitanie gości
- Rozmieszczenie osób podczas spotkania
- Trudne sytuacje podczas wizyt
4. Savoir vivre przy stole, czyli z czym to się je…
- Organizacja stołu negocjacyjnego
- Zapraszanie gości, stosowanie zaproszeń- jesteśmy gośćmi, jesteśmy gospodarzami
- Przyjęcia służbowe- śniadanie robocze, lunch roboczy, brunch, przyjęcia bufetowe,
koktajl, przyjęcie wieczorne, vins et fromages, lampka wina, przyjęcia ogrodowe - Plan stołu i sadowienie gości przy stole
- Układanie i akceptowanie menu
- Obsługa przyjęcia, sposób serwowania dań
- Napoje alkoholowe- rodzaje, sposoby serwowania
- Wręczanie upominków oraz kwiatów- kiedy i jak, w jakiej formie?
- Największe faux pas podczas przyjęć i spotkań restauracyjnych
5. Stroje w biznesie oraz dyplomacji
- Materiały eleganckie oraz dobór odpowiedniej tkaniny.
- Szwy i wykończenia odzieży- na co zwracać uwagę
- Wzory eleganckie oraz sportowe- moda w biznesie.
- Jak wybrać odzież w dobrym rozmiarze?
- Garsonka czy kostium? ( spódnica i spodnie w biznesie)
- Rodzaje garniturów ( dzienny, biurowy, sportowy, klubowy, wizytowy)
- Garderoba służbowa- garnitury i garsonki ( fasony, kolorystyka); koszule i bluzki
(kołnierzyk); spodnie ( mankiet, kant, zaszewki); apaszki w biznesie - Dodatki niezbędne – buty, pasek, okulary, zegarek, biżuteria, rajstopy etc.
- Garderoba formalna ( wizytowa) – „ White tie”, „Black tie”, odzież wizytowa
6. Co zrobić, czyli praktyczne omówienie zagadnień…
- wręczanie upominków
- wręczanie kwiatów
- odbieranie gości z lotniska czy z dworca kolejowego
- odprowadzanie gości do drzwi, szatni etc.
- rezerwowanie hotelu, zamawianie taksówki etc.
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie
Sprawdź, co zyskujesz
Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.