Rozwój menedżerski
Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
PODSTAWY PRAWA PRACY DLA KIEROWNIKÓW ZESPOŁÓW- szkolenie online
Podejmowanie bieżących decyzji w sprawach pracowniczych wymaga od kadry kierowniczej podstawowej znajomości przepisów prawa. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej pigułki wiedzy niezbędnej dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, z uwzględnieniem…
REKRUTACJA, OCENA I ROZWÓJ ZAWODOWY W ŚWIETLE PRAWA PRACY – szkolenie online
Podejmowanie bieżących decyzji w sprawach personalnych wymaga od przedstawicieli pracodawcy podstawowej znajomości przepisów prawa. Celem szkolenia jest przedstawienie regulacji dotyczących procesu rekrutacji, oceny i rozwoju zawodowego pracowników (m.in. przepisów antydyskryminacyjnych).
KONTROLA PRACOWNIKÓW – uprawnienia i ryzyka pracodawcy – szkolenie online
Rozwój nowoczesnych technologii umożliwia firmom monitorowanie działań pracowników praktycznie w każdym miejscu i czasie. Pokusa pozyskania dodatkowych informacji jest spora, szczególnie gdy pracownicy sami wystarczająco nie chronią swojego wizerunku i…
Zarządzanie projektami– praktyczny przegląd zasad, technik i standardów.
Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej uczelni, czy też forum społecznego działania. Jednym z warunków do sukcesu w…
WIN TO WIN – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami
Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne…
Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji
Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i budowanie skutecznej współpracy między pracownikami
Biorąc udział w szkoleniu: Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy. Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w kierowaniu. Poznasz różne modele i strategie zarządzania i kierowania zespołem Dowiesz się jakie cechy…
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MYŚLENIE STRATEGICZNE W PRAKTYCE – kluczowe umiejętności i narzędzia gra symultaniczna.
Proponowane Państwu warsztaty opierają się na innowacyjnej formule uczenia się, bazującej na bardzo aktywnej formie uczenia się (edutainment). Standardowe metody uczenia się bazują na formule: przedstawienie narzędzi (T – teoria)…
Lean thinking – czyli o budowaniu fundamentów szczupłego zarządzania i działaniu produktywnym (szersze spojrzenie na Lean Management w ramach szkolenia warsztatowego dla menedżerów)
Wdrażanie Lean to nie tylko opieranie się na zestawie narzędzi (Lean Toolbox), ale przede wszystkim zmiana sposobu myślenia, zmiana podejścia do realizowanych przez nas zadań, procesów, pozyskiwanych danych i informacji,…
Warsztaty z zakresu instruowania pracowników – TRAINING WITHIN INDUSTRY
Zauważasz, że w Twojej firmie pracownicy muszą się dokształcać? Zależy Ci na tym, aby poziom wiedzy i umiejętności w Twoim przedsiębiorstwie był większy? Chcesz, aby Twoi instruktorzy skutecznie przekazywali wiedzę…