Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany

Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat  i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach. Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji:…

MIĘDZYNARODOWE NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI

MIĘDZYNARODOWE NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat czynników kulturowych, mających wpływ na: sposób budowania relacji między partnerami, reprezentującymi różne kody i zwyczaje kulturowe; zasady samego prowadzenia biznesu i wymiary kulturowe,…

Zarządzanie wypaleniem zawodowym i stresem

Zarządzanie wypaleniem zawodowym i stresem

W literaturze naukowej termin wypalenia zawodowego pojawił się około 20 lat temu. Współcześnie, kiedy praca stała się bardzo ważnym elementem naszego życia i której poświęcamy nie tylko swój czas ale…

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Każdy z nas pozostając w jakiejkolwiek relacji z innymi ludźmi, dostarcza im informacji na swój temat i czyni to za pomocą słów i/ lub niewerbalnie. Oznacza to, że chcemy tego…

Komunikacja interpersonalna, inteligencja emocjonalna i asertywność

Komunikacja interpersonalna, inteligencja emocjonalna i asertywność

Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej? Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi? Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem? Czy można świadomie…

Akademia przemawiania – trening ciała, głosu i słowa, czyli inspirujące wystąpienia publiczne

Akademia przemawiania – trening ciała, głosu i słowa, czyli inspirujące wystąpienia publiczne

Czy Wiesz, że około 99% ludzi może się nauczyć wystąpień publicznych. Będzie idealnie, jeśli jeszcze występowanie zacznie sprawiać nam przyjemność. Nie ma znaczenia, czy nazywasz się prowadzącym, konferansjerem, moderatorem czy…

Prawo pracy 2021 r. – szkolenie online

Prawo pracy 2021 r. – szkolenie online

Uczestnikom szkolenia będą prezentowane najnowsze regulacje prawne w kontekście Covid-19 w zakresie zawierania i zakańczania umów z pracownikiem lub zleceniobiorcą, w tym zmian dot. umów o dzieło. Na szkoleniu będą…

NOWOCZESNE NARZĘDZIA I TECHNIKI REKRUTACJI I SELEKCJI – szkolenie online

NOWOCZESNE NARZĘDZIA I TECHNIKI REKRUTACJI I SELEKCJI – szkolenie online

Dobór właściwej kadry to podstawa sukcesu rynkowego każdej organizacji. Aby to było możliwe, proces rekrutacji i selekcji należy zacząć od postawienia sobie pytania – kogo właściwie szukamy? Po znalezieniu odpowiedzi…

Certyfikowany specjalista ds. RODO i KNOW-HOW tajemnicy przedsiębiorstwa

Certyfikowany specjalista ds. RODO i KNOW-HOW tajemnicy przedsiębiorstwa

KLUCZ DO WIEDZY z ochrony danych osobowych oraz tajemnicy przedsiębiorstwa. Głównym celem szkolenia  jest wyspecjalizowanie uczestników do praktycznego stosowania RODO w swojej firmie oraz zdobycie wiedzy, doświadczeń w zakresie KNOW…

NAJTRUDNIEJSZE ROZMOWY MENEDŻERA – od informacji zwrotnej do zwolnienia – szkolenie online

NAJTRUDNIEJSZE ROZMOWY MENEDŻERA – od informacji zwrotnej do zwolnienia – szkolenie online

Delegowanie trudnych zadań, konstruktywna krytyka czy rozstanie z pracownikiem to nieodłączna część obowiązków kadry kierowniczej.  Takie sytuacje bywają stresujące, bo wymagają kontroli własnych emocji, a jednocześnie trudno jest przewidzieć i…