Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

Komunikacja interpersonalna, inteligencja emocjonalna i asertywność

Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej? Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi? Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem? Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię? Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych? Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą? Czym jest asertywność? W jakim stopniu mam rozwiniętą swoją inteligencję emocjonalną?   Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I INTELIGENCJA EMOCJONALNA

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

 CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ:

  • że umiejętności porozumiewania się z ludźmi są dziś podstawą budowania dobrych relacji i sukcesu zawodowego i osobistego
  • jak umiejętnie wykorzystywać  zasady poprawnej komunikacji i przekazywania informacji
  • jak ważne w zrozumieniu innych ludzi i dogadywaniu się z nimi jest zadawanie efektywnych pytań
  • jak świadomie zarządzać  swoją komunikacją niewerbalną
  • jak duże znaczenie dla wspólnego zrozumienia mają słowa „fakty”
  • jak rozwiązywać konflikty i nieporozumienia w kontaktach interpersonalnych
  • elementów składających się na indywidualną inteligencję emocjonalną
  • jak budować porozumienie z osobami, z którymi do tej pory było to trudne

Program szkolenia

 

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć jak ważne jest efektywne komunikowanie się do budowania długotrwałych relacji zawodowych i osobistych; jakie są największe „bariery” komunikacyjne i jak je skutecznie przełamywać.

  1. Czy można się nie komunikować?
  2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
  3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne – jak je pokonywać

 

 

MODUŁ II. KOMUNIKACJA NIEWERBERBALNA

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć zarządzać swoją komunikacją niewerbalną: mowa ciała, wygląd zewnętrzny, ton głosu w taki sposób, żeby być wiarygodnym partnerem do rozmowy i budować profesjonalny zawodowy wizerunek.

  1. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla budowania relacji interpersonalnych
  •  mowa ciała,
  • ton głosu
  1. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie/ informacje/ intencje
  2. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

 

 

MODUŁ III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć  umiejętnie wykorzystywać  zasady poprawnej komunikacji i przekazywania informacji; jak formułować jasne i konkretne komunikaty, żeby unikać nieporozumień i konfliktów na tym tle;  jak budować porozumienie z osobami, z którymi do tej pory było to trudne.

 

  1. Anatomia wypowiedzi – „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
  2. Mówienie – prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca – odbiorca
  3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie – skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
  4. Sztuka zadawania pytań – siła DOBRYCH pytań w komunikacji

 

MODUŁ IV. EMOCJE

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć czym jest inteligencja emocjonalna; zdiagnozujesz osobisty poziom inteligencji emocjonalnej i nauczysz się metod jej efektywnego wykorzystywania do budowania dobrych relacji interpersonalnych.

 

  1. Rozumienie innych – postawa empatii
  2. Świadomość emocjonalna – rozumienie własnych emocji i ich wpływu na budowanie relacji z innymi
  3. 3 dziedziny doskonałości w pracy –
  • iloraz inteligencji
  • wiedza fachowa
  • inteligencja emocjonalna

 

MODUŁ V. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH ITERPERSONALNYCH

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć, że asertywność to nie tylko mówienie „nie”; zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych i dowiesz się, jak je ćwiczyć.

 

  1. Czym jest asertywność
  2. Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA
  3. Pojęcie transakcji i stanów „ego” – jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi
  4. Autoanaliza własnego stanu „ego”

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Indywidualny plan działania
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Adresaci

DLA KOGO:

  • dla wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji interpersonalnych (również w kontekście inteligencji emocjonalnej) w pracy, w zespołach, w zarządzaniu, w tworzeniu więzi oraz w budowaniu dobrych relacji z innymi
  • dla osób, które prowadzą zebrania, spotkania, konferencje, szkolenia
  • dla wszystkich pracowników i menedżerów, którzy w swojej działalności zawodowej komunikują się zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
  • wszystkich osób poszukujących lepszych metod komunikacji w pracy i w życiu osobistym

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie