Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających…

Komunikowanie w pracy menagera. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

Komunikowanie w pracy menagera. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie wiarygodnego komunikowania się, skutecznego przekazywania informacji, argumentowania, przekonywania oraz negocjowania. Słuchacze będą również mieli możliwość rozpoznania własnej postawy w komunikacji interpersonalnej, barier utrudniających…

Lean Manufacturing – warsztat LEAN IT z wykorzystaniem gry symulacyjnej

Lean Manufacturing – warsztat LEAN IT z wykorzystaniem gry symulacyjnej

Celem szkolenia jest praktyczne, warsztatowe opanowanie przez uczestników technik, metod i uwarunkowań wspierających wdrożenie Lean Manufacturing, jak i szerzej rozumianego Lean Management. Przedstawiane są konkretne projekty implementacji – uzyskane efekty,…

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty. Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas…

BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który: Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania…

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach: Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych…

Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili przygotować się i skutecznie poprowadzić rozmowę handlową z Detalistą na temat zmian merchandisingowych, używając merytorycznych argumentów i języka korzyści. Poprzez scenki sytuacyjne i ćwiczenia wzmocnią…

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG

Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie…

Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…

Kreatywność w myśleniu i działaniu nie tylko dla menadżerów

Kreatywność w myśleniu i działaniu nie tylko dla menadżerów

TRENING KREATYWNEGO MYŚLENIA pobudzi umiejętność nieszablonowego myślenia. Dzięki udziałowi w treningu rozwiniesz umiejętności innowacyjnego podejścia do rutynowych zagadnień, przełamywania nawyków i utrwalonych sposobów działania.