Rozwój menedżerski
Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Lean Manufacturing – warsztat LEAN IT z wykorzystaniem gry symulacyjnej
Celem szkolenia jest praktyczne, warsztatowe opanowanie przez uczestników technik, metod i uwarunkowań wspierających wdrożenie Lean Manufacturing, jak i szerzej rozumianego Lean Management. Przedstawiane są konkretne projekty implementacji – uzyskane efekty,…
Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty. Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas…
BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ
Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który: Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania…
Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem
Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach: Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych…
Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili przygotować się i skutecznie poprowadzić rozmowę handlową z Detalistą na temat zmian merchandisingowych, używając merytorycznych argumentów i języka korzyści. Poprzez scenki sytuacyjne i ćwiczenia wzmocnią…
Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG
Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie…
Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin
Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…
Nowoczesne przywództwo. Jak kierować zespołami w cyfrowym świecie?
W XXI wieku firmy stoją przed wieloma wyzwaniami, których nie znano wcześniej. Są to: zachodzące zmiany z nieznaną wcześniej prędkością we wszystkich obszarach od zarządzania kadrami po zarządzanie produkcją, wyzwania…
Kreatywność w myśleniu i działaniu nie tylko dla menadżerów
TRENING KREATYWNEGO MYŚLENIA pobudzi umiejętność nieszablonowego myślenia. Dzięki udziałowi w treningu rozwiniesz umiejętności innowacyjnego podejścia do rutynowych zagadnień, przełamywania nawyków i utrwalonych sposobów działania.
Trener wewnętrzny w firmie. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.
Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb…