Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?

Szkolenie „Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?” skupia się na zrozumieniu i efektywnym zarządzaniu różnorodnością pokoleń w miejscu pracy. Uczestnicy rozwijają umiejętności…

Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Na warsztaty zapraszamy wszystkie osoby zdeterminowane do rozwoju własnych umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, podczas których odczuwają brak własnych zdolności do prawidłowego reagowania. Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy…

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

Przedstawiamy Państwu produkt szkoleniowy, który prawidłowo zastosowany znacząco poprawia efektywność pracy. Wdrożony jako standard skutkuje wzrostem konkurencyjności biznesowej. W myśl powiedzenia „czas to pieniądz” mogą Państwo zadbać o szybki zwrot…

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających…

Komunikowanie w pracy menagera. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

Komunikowanie w pracy menagera. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie wiarygodnego komunikowania się, skutecznego przekazywania informacji, argumentowania, przekonywania oraz negocjowania. Słuchacze będą również mieli możliwość rozpoznania własnej postawy w komunikacji interpersonalnej, barier utrudniających…

Lean Manufacturing – warsztat „LEAN it” z wykorzystaniem gry symulacyjnej

Lean Manufacturing – warsztat „LEAN it” z wykorzystaniem gry symulacyjnej

Warsztat „Lean Manufacturing – LEAN it” to intensywne szkolenie oparte na grze symulacyjnej, które w praktyczny sposób pokazuje, jak wdrożyć metody Lean w przedsiębiorstwie. Uczestnicy zdobywają umiejętności identyfikacji strat, usprawniania…

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty. Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas…

Budowanie umiejętności menedżerskich dla zarządzających sprzedażą

Budowanie umiejętności menedżerskich dla zarządzających sprzedażą

Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który: Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania…

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem

Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach: Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych…

Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili przygotować się i skutecznie poprowadzić rozmowę handlową z Detalistą na temat zmian merchandisingowych, używając merytorycznych argumentów i języka korzyści. Poprzez scenki sytuacyjne i ćwiczenia wzmocnią…