Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

DOCHODZENIE ROSZCZEŃ OD UBEZPIECZYCIELI

DOCHODZENIE ROSZCZEŃ OD UBEZPIECZYCIELI

Celem szkolenia jest umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych rodzimego prawa ubezpieczeń gospodarczych w kontekście implementacji prawodawstwa wspólnotowego oraz zwrócenie uwagi na istotne w skutkach dla obrotu gospodarczego rozwiązania Kodeksu Cywilnego,…

Cyberbezpieczeństwo w pracy biurowej. Ciągłość działania biznesu w Twoich rękach, 2 -dniowe warsztaty

Cyberbezpieczeństwo w pracy biurowej. Ciągłość działania biznesu w Twoich rękach, 2 -dniowe warsztaty

W dzisiejszych czasach korzystanie z komputerów jest niezbędne, lecz także wiąże się to z różnego typu ograniczeniami i niebezpieczeństwami. Przestępcy coraz częściej wykorzystują technologię do pozyskiwania w nielegalny sposób danych…

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Dział Obsługi Reklamacji wymaga nieustannego doskonalenia zarówno pod względem kompetencji pracowników, jak i metod pracy. Zmienność rynku, doskonale widoczne w obecnych czasach, zmusza nas do ciągłej ewolucji, a nawet i…

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

INFORMACJA PUBLICZNA: Celem szkolenia jest zapoznanie, w jakiej formie należy udostępniać informację publiczną, kiedy można naliczyć opłatę za formę udostępnienia informacji publicznej oraz jak postępować z wnioskiem anonimowym wraz z…

TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – aspekt praktyczny – szkolenie online

TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – aspekt praktyczny – szkolenie online

Szkolenie umożliwia zdobycie wiedzy z zakresu zabezpieczenia szczególnie istotnych informacji w firmie, informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.

Whistleblowing, ochrona sygnalistów. Nowe obowiązki pracodawców od 1 stycznia 2025r.

Whistleblowing, ochrona sygnalistów. Nowe obowiązki pracodawców od 1 stycznia 2025r.

Nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej wdrożenia w organizacji skutecznego systemu zgłaszania naruszeń. Zapoznanie z zapisami ustawy o ochronie sygnalistów. Po szkoleniu Uczestnicy będą wiedzieli: jakie podmioty będą zobowiązane do stosowania ustawy…

Prawo pracy 2021 r. – szkolenie online

Prawo pracy 2021 r. – szkolenie online

Uczestnikom szkolenia będą prezentowane najnowsze regulacje prawne w kontekście Covid-19 w zakresie zawierania i zakańczania umów z pracownikiem lub zleceniobiorcą, w tym zmian dot. umów o dzieło. Na szkoleniu będą…

PRAWO PRACY dla kadry zarządzającej w 2024 r.

PRAWO PRACY dla kadry zarządzającej w 2024 r.

Celem szkolenia jest wyjaśnienie wątpliwości i problemów praktycznych z zakresu stosowania przepisów prawa pracy z uwzględnieniem najnowszych zmian. Podczas szkolenia zostaną omówione przepisy prawa dla osób zarządzających pracownikami dotyczące nawiązywania…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę