Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Delegowanie pracowników do innego państwa z uwzględnieniem zmian w polskiej ustawie o delegowaniu pracowników i zmian w innych państwach UE od 30 lipca 2020 r.

Delegowanie pracowników do innego państwa z uwzględnieniem zmian w polskiej ustawie o delegowaniu pracowników i zmian w innych państwach UE od 30 lipca 2020 r.

W roku 2020 r. czekają nas duże zmiany w delegowaniu pracowników za granicę. 30 lipca 2020 r. we wszystkich państwach UE zostaną wprowadzone krajowe przepisy wdrażające dyrektywę 2018/957/UE. Celem szkolenia…

Bezpieczeństwo eksploatacji i użytkowania maszyn – wymagania  zasadnicze i  minimalne – szkolenie online

Bezpieczeństwo eksploatacji i użytkowania maszyn – wymagania zasadnicze i minimalne – szkolenie online

Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom przepisów zawartych w Dyrektywie maszynowej 2006/42/WE oraz Dyrektywie narzędziowej 2009/104/WE, wskazanie różnic pomiędzy zasadniczymi i minimalnymi wymaganiami.  

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Praktyczny przewodnik po podstawowych obowiązkach właściciela lub zarządcy/administratora obiektu budowlanego

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Praktyczny przewodnik po podstawowych obowiązkach właściciela lub zarządcy/administratora obiektu budowlanego

W trakcie szkolenia omawiane będą zasady i techniki procedur w odniesieniu do krajowych regulacji prawnych – w szczególności do ustawy prawo budowlane i kodeks cywilny. Uczestnicy szkolenia otrzymają w tym…

Sprzedaż i obsługa posprzedażowa – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Sprzedaż i obsługa posprzedażowa – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem…

Nowelizacja prawa zamówień publicznych

Nowelizacja prawa zamówień publicznych

Szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami nowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych. Szkolenie jest adresowane do zamawiających i wykonawców zamówień publicznych.

Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Przedstawienie wyczerpujących informacji o przepisach prawa dotyczących przygotowania realizacji inwestycji z punktu widzenia ochrony środowiska

Odpady medyczne w NZOZ i gabinetach prywatnych – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole

Odpady medyczne w NZOZ i gabinetach prywatnych – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności dotyczących właściwego prowadzenia gospodarki odpadami medycznymi w NZOZ-ach oraz prywatnych gabinetach medycznych wynikających z przepisów ochrony środowiska, ustawy o odpadach, jak i wymagań…

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

INFORMACJA PUBLICZNA: Celem szkolenia jest zapoznanie, w jakiej formie należy udostępniać informację publiczną, kiedy można naliczyć opłatę za formę udostępnienia informacji publicznej oraz jak postępować z wnioskiem anonimowym wraz z…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę