Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Nowelizacja prawa zamówień publicznych

Nowelizacja prawa zamówień publicznych

Szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami nowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych. Szkolenie jest adresowane do zamawiających i wykonawców zamówień publicznych.

Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Przedstawienie wyczerpujących informacji o przepisach prawa dotyczących przygotowania realizacji inwestycji z punktu widzenia ochrony środowiska

Odpady medyczne w NZOZ i gabinetach prywatnych – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole

Odpady medyczne w NZOZ i gabinetach prywatnych – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności dotyczących właściwego prowadzenia gospodarki odpadami medycznymi w NZOZ-ach oraz prywatnych gabinetach medycznych wynikających z przepisów ochrony środowiska, ustawy o odpadach, jak i wymagań…

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

INFORMACJA PUBLICZNA: Celem szkolenia jest zapoznanie, w jakiej formie należy udostępniać informację publiczną, kiedy można naliczyć opłatę za formę udostępnienia informacji publicznej oraz jak postępować z wnioskiem anonimowym wraz z…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie…

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Zarządzanie działem obsługi reklamacji

Dział Obsługi Reklamacji wymaga nieustannego doskonalenia zarówno pod względem kompetencji pracowników, jak i metod pracy. Zmienność rynku, doskonale widoczne w obecnych czasach, zmusza nas do ciągłej ewolucji, a nawet i…

Cyberbezpieczeństwo w pracy biurowej. Ciągłość działania biznesu w Twoich rękach, 2 -dniowe warsztaty

Cyberbezpieczeństwo w pracy biurowej. Ciągłość działania biznesu w Twoich rękach, 2 -dniowe warsztaty

W dzisiejszych czasach korzystanie z komputerów jest niezbędne, lecz także wiąże się to z różnego typu ograniczeniami i niebezpieczeństwami. Przestępcy coraz częściej wykorzystują technologię do pozyskiwania w nielegalny sposób danych…

Dochodzenie roszczeń od ubezpieczycieli

Dochodzenie roszczeń od ubezpieczycieli

Celem szkolenia jest umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych rodzimego prawa ubezpieczeń gospodarczych w kontekście implementacji prawodawstwa wspólnotowego oraz zwrócenie uwagi na istotne w skutkach dla obrotu gospodarczego rozwiązania Kodeksu Cywilnego,…

Certyfikowany Asystent Biura Zarządu

Certyfikowany Asystent Biura Zarządu

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę