Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Atmosfery wybuchowe – krok po kroku

Atmosfery wybuchowe – krok po kroku

Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnych przepisów regulujących problematykę „atmosfer wybuchowych” w miejscu pracy oraz wprowadzania do obrotu urządzeń/wyposażenia dedykowanego do pracy w atmosferach potencjalnie wybuchowych. Uczestnicy poznają wymagania bhp związane…

Zmiana warunków o pracę oraz zasady rozwiązywania umowy o pracę. Kontrowersje, trudne przypadki i niejasności interpretacyjne

Zmiana warunków o pracę oraz zasady rozwiązywania umowy o pracę. Kontrowersje, trudne przypadki i niejasności interpretacyjne

Szkolenie online ma na celu jak najszybsze wsparcie prawne w sytuacji epidemii i przekazanie podstawowych informacji związanych z procedurą zmiany warunków zatrudnienia określonych w umowie o pracę oraz zasad dotyczących…

Delegowanie pracowników do innego państwa z uwzględnieniem zmian w polskiej ustawie o delegowaniu pracowników i zmian w innych państwach UE od 30 lipca 2020 r.

Delegowanie pracowników do innego państwa z uwzględnieniem zmian w polskiej ustawie o delegowaniu pracowników i zmian w innych państwach UE od 30 lipca 2020 r.

W roku 2020 r. czekają nas duże zmiany w delegowaniu pracowników za granicę. 30 lipca 2020 r. we wszystkich państwach UE zostaną wprowadzone krajowe przepisy wdrażające dyrektywę 2018/957/UE. Celem szkolenia…

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Praktyczny przewodnik po podstawowych obowiązkach właściciela lub zarządcy/administratora obiektu budowlanego

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Praktyczny przewodnik po podstawowych obowiązkach właściciela lub zarządcy/administratora obiektu budowlanego

W trakcie szkolenia omawiane będą zasady i techniki procedur w odniesieniu do krajowych regulacji prawnych – w szczególności do ustawy prawo budowlane i kodeks cywilny. Uczestnicy szkolenia otrzymają w tym…

Sprzedaż i obsługa posprzedażowa – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Sprzedaż i obsługa posprzedażowa – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem…

Nowelizacja prawa zamówień publicznych

Nowelizacja prawa zamówień publicznych

Szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami nowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych. Szkolenie jest adresowane do zamawiających i wykonawców zamówień publicznych.

Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Przedstawienie wyczerpujących informacji o przepisach prawa dotyczących przygotowania realizacji inwestycji z punktu widzenia ochrony środowiska

Odpady medyczne w NZOZ i gabinetach prywatnych – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole

Odpady medyczne w NZOZ i gabinetach prywatnych – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz umiejętności dotyczących właściwego prowadzenia gospodarki odpadami medycznymi w NZOZ-ach oraz prywatnych gabinetach medycznych wynikających z przepisów ochrony środowiska, ustawy o odpadach, jak i wymagań…

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

„ABC informacji publicznej i zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w aspekcie praktycznym.”

INFORMACJA PUBLICZNA: Celem szkolenia jest zapoznanie, w jakiej formie należy udostępniać informację publiczną, kiedy można naliczyć opłatę za formę udostępnienia informacji publicznej oraz jak postępować z wnioskiem anonimowym wraz z…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę