PLANER

Nikt nie dowiódł w pełni, że naprawdę można kierować innymi. Zawsze jednak można kierować sobą. A trudno oczekiwać kierowania kolegami i podwładnymi od szefów, którzy sami sobą nie umieją pokierować tak, by osiągnąć skutecznośćPeter F. Drucker

Menu

MERCHANDISING JAKO POMYSŁ NA ZARZĄDZANIE FIRMĄ HANDLOWĄ

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Marketing

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Program szczegółowy szkolenia

1. Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów

  • Istota sprzedaży
  • Typologia form sprzedaży i klasyfikacja metod obsługi klienta (metody z obsługą pełną (obsługa tradycyjna, aktywna), metody preselekcyjne, samoobsługa)
  • Rola marketingu w handlu detalicznym (marketing mix)
  • Główne typy sklepów detalicznych

2. Merchandising jako nowoczesna koncepcja zarządzania firmą handlową

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
  • Narzędzia merchandisingu mix (towar, marża, technologia, promocja)
  • Towar i usługa jako produkt marketingowy
  • Podstawowe zasady asortymentacji
  • Lokalizacja i wizerunek (Klasyfikacja lokalizacji, Podejmowanie decyzji
    w sprawie lokalizacji handlu detalicznego)

3. Aktywizacja sprzedaży i promocja w handlu detalicznym

  • Elementy promocji mix
  • Image przedsiębiorstwa
  • Akcje sprzedażowe – promocja dodatkowa (podstawowe formy promocji stosowane w punktach sprzedaży detalicznej: rozdawanie bezpłatnych próbek czy upominków reklamowych, degustacja, ceny promocyjne)
  • Sprzedaż osobista (zasady prowadzenia rozmowy sprzedażowej)
  • Zasady organizacji promocji w miejscu sprzedaży

4. Merchandising wizualny

  • Zasady ekspozycji towarów na półkach
  • Rozmieszczenie grup towarowych na powierzchni sprzedażowej
  • Strefowy układ działów
  • Zyskowna strefa kasy – dobór artykułów na stojaku, zasady eksponowania w ramach category management)
  • Rozplanowanie dróg poruszania się nabywców, sprzedawców i towaru, (Zasada prawej strony, Zasada lewego oka , Zasada środka, Symptom trawnikowy )
  • Sterowanie ruchem klientów
  • Wystrój wnętrza sklepu (kształtowanie otoczenia fizycznego wewnątrz jednostki handlowej)
  • Wyposażenie architektoniczne
  • Znaczenie koloru, oświetlenie, zapachu w tworzeniu ekspozycji
  • Tworzenie specjalnych ekspozycji

5. Wybrane aspekty zachowań rynkowych konsumentów

  • Uwarunkowania zachowań nabywców
  • Potrzeba, korzyść
  • Podstawy zachowań konsumentów (Zasada wzajemności, Zasada ograniczonych zasobów, technika „Chwilowa beztroska”)
  • Jak zmierzyć zachowania konsumentów w aspekcie merchandisingu? – obserwacja w punkcie sprzedaży detalicznej
  • Relacje z klientami i kształtowanie lojalności klienta
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania