Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

MERCHANDISING WIZUALNY

Poznanie przez uczestników podstawowych informacji związanych z zasadami tworzenia właściwej atmosfery miejsca oferowania produktów w sposób przyczyniający się do maksymalizacji sprzedaży.

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Poznanie przez uczestników podstawowych informacji związanych z zasadami tworzenia właściwej atmosfery miejsca oferowania produktów w sposób przyczyniający się do maksymalizacji sprzedaży.

Program szkolenia

Program kursu koncentruje się na merchandisingu wizualnym. Podkreśla zagadnienia pozwalające na właściwe zaaranżowanie przestrzeni zakupowej w punkcie sprzedaży detalicznej. Treści uzupełnione są informacjami z zakresu zachowań konsumenckich pozwalającymi na lepsze zrozumienie nabywcy, co daje podstawy do efektywniejszego stosowania zasad merchandisingu.

1. Merchandising jako nowoczesna koncepcja zarządzania firmą handlową

  • Narzędzia merchandisingu mix (towar, marża, technologia, promocja)
  • Elementy promocji mix
  • Image przedsiębiorstwa

2. Zachowanie zakupowe nabywców indywidualnych – czyli najpierw należy zrozumieć nabywcę

  • Prawidłowości zachowań klienta w sklepie, czyli dlaczego kupujemy to co kupujemy
  • Zróżnicowanie produktywności powierzchni sprzedażowej sklepu, czyli jak porusza się klient w przestrzeni handlowej
  • Jak zmierzyć zachowania konsumentów w aspekcie merchandisingu? – obserwacja w punkcie sprzedaży detalicznej

3. Techniki merchandisingu handlowego, czyli jak powinien wyglądać butik

  • Sterowanie ruchem nabywców
  • Rozplanowanie dróg poruszania się nabywców, sprzedawców i towaru, (Zasada prawej strony, Zasada lewego oka , Zasada środka, Symptom trawnikowy )
  • Znaczenie muzyki
  • Zagospodarowanie powierzchni
  • Ekspozycje promocyjne
  • Tworzenie specjalnych ekspozycji
  • Rozmieszczenie grup towarowych na powierzchni sprzedażowej
  • Aranżacja okien wystawowych
  • Aspekty dobrze skomponowanej wystawy sklepowej
  • Wystawy sprzedażowe i prestiżowe
  • Wizualne aspekty aranżacji sklepu
  • Znaczenie koloru, oświetlenia, zapachu w tworzeniu ekspozycji

4. Merchandising handlowy a producenta – czyli o co musimy zadbać sami a w czym pomoże producent

  • Merchandising jako element zarządzania kategorią
  • Materiały POS

Metodologia:

Krótkie wykłady przeplatane ćwiczeniami, aktywne dyskusje i przykłady, ćwiczenia w parach i grupach.

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie