SZKOLENIA NA ZLECENIE
Najtrudniejsze rozmowy menedżera – od informacji zwrotnej do zwolnienia – szkolenie online
Delegowanie trudnych zadań, konstruktywna krytyka czy rozstanie z pracownikiem to nieodłączna część obowiązków kadry kierowniczej. Takie sytuacje bywają stresujące, bo wymagają kontroli własnych emocji, a jednocześnie trudno jest przewidzieć i…
HR compliance – skuteczne zarządzanie ryzykiem personalnym – szkolenie online
Coraz więcej przedsiębiorstw wdraża obecnie systemy Compliance, mające na celu zapewnienie zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz dobrymi praktykami i normami etycznymi. Ważnym i niedocenianym obszarem systemu zarządzania ryzykiem…
Podstawy prawa pracy dla kierowników zespołów- szkolenie online
Podejmowanie bieżących decyzji w sprawach pracowniczych wymaga od kadry kierowniczej podstawowej znajomości przepisów prawa. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej pigułki wiedzy niezbędnej dla osób zarządzających zespołami pracowniczymi, z uwzględnieniem…
Mobbing i dyskryminacja – jak pracodawca powinien im zapobiegać i reagować. Mobbing i dyskryminacja dla kadry kierowniczej
Zapobieganie wystąpieniu mobbingu i dyskryminacji w środowisku pracy to nie tylko element dobrych praktyk zarządzania, ale obowiązek każdego pracodawcy wynikający z Kodeksu Pracy: Wzmocnienie kadry kierowniczej w przeciwdziałaniu mobbingowi i…
Rekrutacja, ocena i rozwój zawodowy w świetle prawa pracy – szkolenie online
Podejmowanie bieżących decyzji w sprawach personalnych wymaga od przedstawicieli pracodawcy podstawowej znajomości przepisów prawa. Celem szkolenia jest przedstawienie regulacji dotyczących procesu rekrutacji, oceny i rozwoju zawodowego pracowników (m.in. przepisów antydyskryminacyjnych).
Kontrola pracowników – uprawnienia i ryzyka pracodawcy – szkolenie online
Rozwój nowoczesnych technologii umożliwia firmom monitorowanie działań pracowników praktycznie w każdym miejscu i czasie. Pokusa pozyskania dodatkowych informacji jest spora, szczególnie gdy pracownicy sami wystarczająco nie chronią swojego wizerunku i…
Zarządzanie projektami – praktyczny przegląd zasad, technik i standardów.
Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej uczelni, czy też forum społecznego działania. Jednym z warunków do sukcesu w…
Win to Win – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami
Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne…
Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji
Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…
Zarządzanie strategiczne i myślenie strategiczne w praktyce – kluczowe umiejętności i narzędzia, gra symultaniczna.
Proponowane Państwu warsztaty opierają się na innowacyjnej formule uczenia się, bazującej na bardzo aktywnej formie uczenia się (edutainment). Standardowe metody uczenia się bazują na formule: przedstawienie narzędzi (T – teoria)…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.