Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

UTRZYMANIE I UŻYTKOWANIE ORAZ KONTROLA OKRESOWA OBIEKTÓW MIESZKALNYCH I UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ w świetle Prawa budowlanego i aktów wykonawczych

UTRZYMANIE I UŻYTKOWANIE ORAZ KONTROLA OKRESOWA OBIEKTÓW MIESZKALNYCH I UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ w świetle Prawa budowlanego i aktów wykonawczych

Zapoznanie z zakresem obowiązków właścicieli i zarządców utrzymania w należytym stanie technicznym i bezpiecznym użytkowaniu obiektów budowlanych (art. 61) i odpowiedzialności (art. 91a) w świetle Prawa budowlanego (Dz. U. z…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI FINANSOWANYMI ŚRODKAMI UNIJNYMI (1 dzień)

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI FINANSOWANYMI ŚRODKAMI UNIJNYMI (1 dzień)

Zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania środków unijnych w prowadzonej działalności gospodarczej, etapami przygotowanie firmy do skorzystanie z dofinansowania, kryteriami oceny wniosków jak również przedstawienie katalogu błędów popełnianych przez wnioskodawców.

Funkcjonowanie organów spółek kapitałowych. KOMPETENCJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW WŁADZ. Zasady odbywania zgromadzeń. (2 dni)

Funkcjonowanie organów spółek kapitałowych. KOMPETENCJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW WŁADZ. Zasady odbywania zgromadzeń. (2 dni)

Celem szkolenia jest zaprezentowanie zagadnień związanych z funkcjonowaniem zarządów spółek kapitałowych, w szczególności sposobów podejmowania uchwał, zasad reprezentacji spółek oraz zagadnień związanych z odpowiedzialnością członków władz. Ponadto celem szkolenia jest…

OCHRONA WÓD. GOSPODARKA WODNA I WODNO-ŚCIEKOWA. PROJEKT NOWELIZACJI USTAWY – PRAWO WODNE

OCHRONA WÓD. GOSPODARKA WODNA I WODNO-ŚCIEKOWA. PROJEKT NOWELIZACJI USTAWY – PRAWO WODNE

Przedstawienie obowiązków przedsiębiorstw wynikających z Prawa wodnego, szczególnie w zakresie szczególnego korzystania z wód (uzyskiwanie pozwolenia wodnoprawnego), w zakresie ochrony wód, w tym podczas realizacji inwestycji Wskazanie proponowanych zmian (związanych…

OCHRONA ŚRODOWISKA W PROCESIE INWESTYCYJNYM. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

OCHRONA ŚRODOWISKA W PROCESIE INWESTYCYJNYM. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000

Przedstawienie wyczerpujących informacji o przepisach prawa dotyczących przygotowania realizacji inwestycji z punktu widzenia ochrony środowiska

ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI AKTOWEJ I TECHNICZNEJ – Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt

ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI AKTOWEJ I TECHNICZNEJ – Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt

Prawidłowy tryb i zasady archiwizowania dokumentacji aktowej (materiałów archiwalnych, dokumentacji niearchiwalnej) i technicznej, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego (archiwum zakładowego nadrzędnej jednostki organizacyjnej – dot.…

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania przepisów prawa przy zawieraniu umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług około-sprzedażowych w relacjach B2B i B2C. Szkolenie jest dedykowane pracownikom odpowiedzialnym za…

ZASADY PROWADZENIA KONTROLI WEWNĘTRZNEJ W ZAKŁADZIE

ZASADY PROWADZENIA KONTROLI WEWNĘTRZNEJ W ZAKŁADZIE

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad prowadzenia kontroli wewnętrznej w zakładzie uwzględniającej aspekty higieny, systemu HACCP, identyfikowalności i wycofywania z rynku.

REKLAMACJE W PRAKTYCE <br>Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?<br>Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…

GWARANCJE BANKOWE I UBEZPIECZENIOWE W PRAKTYCE

GWARANCJE BANKOWE I UBEZPIECZENIOWE W PRAKTYCE

Zapoznanie uczestników z problemami prawnymi związanymi z gwarancjami bankowymi i ubezpieczeniowymi. Uczestnicy szkolenia: pracownicy zajmujący się przyjmowaniem i obsługą gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, zawierający umowy związane z gwarancjami i sporządzający…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę