Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

Przed kliku laty magazyn Forbes zapytał 1000 największych amerykańskich firm o największe bariery w prowadzeniu biznesu na światowym rynku. Za jedną z najpoważniejszych uznano  różnice międzykulturowe. Jak zarządzać organizacją, w…

NOWOCZESNA LOGISTYKA I ZAOPATRZENIE

NOWOCZESNA LOGISTYKA I ZAOPATRZENIE

Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie: tworzenia rozwiązań logistycznych i zaopatrzeniowych dopasowanych do potrzeb organizacji Uczestników, zarządzania przepływem materiałów, produktów, towarów i informacji. Dzięki temu Uczestnicy będą mogli zwiększyć sprawność operacyjną…

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem…

DZIAŁ ZAKUPÓW ŹRÓDŁEM OPTYMALIZACJI KOSZTÓW

DZIAŁ ZAKUPÓW ŹRÓDŁEM OPTYMALIZACJI KOSZTÓW

Jak zmniejszyć koszty? Każdy chce osiągnąć jak najniższy poziom wydatków, zwiększając konkurencyj­ność i wynik finansowy. Efektywna działalność firmy w zakresie zakupów i zaopatrzenia staje się klu­czowym czynnikiem konkurencyjności. W ostatnich latach…

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom podstawowy

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom podstawowy

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat procesu i struktury negocjacji, zwłaszcza o właściwym przygotowaniu się do negocjacji, opartym na szczegółowej analizie warunków wyjściowych stron oraz przygotowaniu argumentów służących prezentacji…

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany

Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat  i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach. Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji:…

MIĘDZYNARODOWE NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI

MIĘDZYNARODOWE NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat czynników kulturowych, mających wpływ na: sposób budowania relacji między partnerami, reprezentującymi różne kody i zwyczaje kulturowe; zasady samego prowadzenia biznesu i wymiary kulturowe,…

WIN TO WIN  – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

WIN TO WIN – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne…

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji

Blok z aspektów prawnych dostarcza wiedzy na temat obowiązków oraz przywilejów osób obsługujących lub współuczestniczących w obsłudze reklamacji. Dzięki tej wiedzy uczestnicy bardziej świadomie podejmują decyzje dotyczące obsługiwanej reklamacji i…

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Zaawansowane techniki obsługi reklamacji

Skuteczna obsługa reklamacji nie polega na unikaniu ataków Klientów, ale powinna być prowadzona na nie gorszym poziomie zaangażowania i technik stosowanych przez Klientów. Pracownicy obsługujący reklamacje powinni być w stanie…