PLANER
logotyp-prestige-eck

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, daj mi zrobić, a zrozumiemKonfucjusz

Menu

NOWOŚĆ

WIN TO WIN – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami

Termin: 29-09-2021 - 01-10-2021

Do rozpoczęcia: 8 dni Kategoria: HR, kadry, sekretariat, Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy, Jakość

Liczba godzin dydaktycznych: 18 (3 dni)

Miasto: Szczyrk

Cena: PROMOCYJNA: 1890 zł brutto

Hotel: śląskie,Elbrus*** Spa & Wellness, SZCZYRK

Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic.
Takie zagadnienia jak i inne poznasz na szkoleniu, które jest niezbędne w dzisiejszych czasach, by obie strony były zwycięzcami !!!

Cele i korzyści szkolenia

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
  • jakie czynniki i zachowania pracowników mają wpływ na zachowania klientów i dostawców
  • jak efektywnie stosować zasady komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta
  • jak dbać o zdrowie własne i klientów zew. i wew. podczas procesu sprzedaży w związku z COVID-19
    nabędzie umiejętności aktywnego słuchania w procesie obsługi
  • jak formułować asertywne komunikaty

 

 

Program szczegółowy szkolenia

DZIEŃ I
1. Podstawy komunikacji interpersonalnej w relacjach zawodowych

  • Główne czynniki mające wpływ na prawidłowy przebieg komunikacji interpersonalnej
  • Jakie cechy, umiejętności i kompetencje powinien posiadać współczesny pracownik, aby efektywnie pracować, współtworzyć zdrową atmosferę w zespole pracowniczym i budować wizerunek firmy przyjaznej klientom i dostawcom
  • Przyczyny powstawania błędów i barier komunikacyjnych. Omówienie najczęściej pojawiających się sytuacji trudnych w relacjach zawodowych
  • Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic Rodzaje i sposoby zadawania pytań. Jakie są korzyści z ujawniania swoich intencji. Co to jest język korzyści i jak go używać w codziennych relacjach zawodowych w celu osiągania pozytywnych wyników
  • Pierwsze wrażenie – świadomy wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy dzięki efektowi pozytywnego pierwszego wrażenia i unikanie pułapek stereotypów w kontaktach z klientami
  • Mowa ciała – rola i znaczenie mowy ciała w komunikacji interpersonalnej i budowania relacji
2. Obsługa „trudnego” klienta – jak wykorzystać komunikację empatyczną w relacjach zawodowych
  • Pretest sprawdzający obecną wiedzę dotyczącą postępowania w sytuacji trudnej
  • Case stady – sytuacja konfliktowa w relacjach z klientem
  • Uświadomienie sobie przez uczestników jakiego typu zachowania, albo ich brak doprowadzają do zaistnienia sytuacji konfliktowych
  • Wypracowanie przez grupę konstruktywnych sposobów na radzenie sobie w sytuacji trudnej w celu wprowadzenia standardu w firmie
  • Co to jest empatia. Jakiego typu zachowania nazywamy empatycznymi. W jaki sposób rozwijać u Szczegółowe informacje o usłudze siebie empatię w celu budowania pozytywnych relacji oraz profesjonalnej obsługi klientów i dostawców
  • Emocje w pracy. Jak możemy je wykorzystać do budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz do efektywnej pracy
  • Wyrażenie empatyczne – narzędzie służące do skutecznej komunikacji w obliczu sytuacji konfliktowej. Jak do nerwowej rozmowy wprowadzić poczucie bezpieczeństwa
  • Na czym polega empatyczne słuchanie i jego praktyczne zastosowanie w relacjach zawodowych. Trening aktywnego słuchania
DZIEŃ II
1. Asertywność w relacjach zawodowych
  • Na czym polega zachowanie asertywne – fakty i mity. Przeprowadzenie testu na zdiagnozowanie swojego poziomu asertywności
  • Zachowania uległe, asertywne i agresywne – kiedy je stosować
  • Elastyczność w relacjach i umiejętność dopasowania reakcji adekwatnie do sytuacji i naszych zasobów
  • Poczucie własnej wartości jako fundament asertywności
  • Świadomość swoich słabych i mocnych stron oraz wyznaczanie obszarów do rozwoju. Jak budować na co dzień poczucie własnej wartości, skuteczności działania i odporności na stres
  • Trening asertywności w praktyce

2. Asertywna komunikacja w relacjach zawodowych

  • Na czym polega asertywny komunikat „ja” i w jakich sytuacjach warto go stosować
  • Asertywna odmowa – jak odmawiać, aby nasz rozmówca nie poczuł się urażony
  • Jak radzić sobie z krytyką i z zarzutami
  • Umiejętność szybkiego przyznawania się do błędów
  • Zdiagnozowanie swojego stylu komunikacyjnego oraz poznanie stylu komunikacji pozostałych współpracowników w oparciu o test na osobowość komunikacyjną. Co robić, a czego unikać, gdy nasz rozmówca się złości. Jakie nawyki wzmacniać, a jakie eliminować w celu skuteczniejszego komunikowania się w zespole
DZIEŃ III
1. Osobisty wpływ na świadome budowanie wizerunku profesjonalnej firmy i jej przewagi rynkowej
  • Jak budować swoje pozytywne nastawienie. Sposoby na radzenie sobie z przygnębieniem i rutyną oraz wzmacnianiem swojego zaangażowania – korzyści z pracy oraz wzmacniania dobrych relacji z klientami i współpracownikami
  • Jak dbać o siebie, aby efektywnie pracować i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi. Wyznaczenie konkretnych działań w celu holistycznego zadbania o wszystkie potrzeby niezbędne do codziennego funkcjonowania

2. Kreowanie asertywnych postaw i zachowań oraz umiejętność komunikowania konieczności dbania o zachowanie standardów związanych z ochroną zdrowia w dobie COVID-19.

  • Cel edukacyjny
  • Dzięki temu szkoleniu U. dowiedzą się /nabędą:
    • jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
    • jakie czynniki i zachowania pracowników mają wpływ na zachowania klientów i dostawców
    •  jak efektywnie stosować zasady komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta
    • jak dbać o zdrowie własne i klientów zew. i wew. podczas procesu sprzedaży w związku z COVID-19
    • nabędzie umiejętności aktywnego słuchania w procesie obsługi
    • jak formułować asertywne komunikaty
  • Efekty uczenia się
  • Po zakończeniu szkolenia Uczestnik będzie:
    • wiedział jakie wymagania stawiają współcześni klienci w stosunku do pracowników firm
    • znał czynniki i zachowania pracowników mające wpływ na zachowania klientów i dostawców
    • wiedział jakich zwrotów warto unikać, a jakie stosować w celu lepszego wzajemnego zrozumienia i poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obydwóch stron
    • umiał zachowywać się pod wpływem stresu związanego z pojawiającymi się przeciwnościami i związanymi z tym problemami
    • wiedział jaki sposób zachowania wynikające ze stresu wpływają na jakość współpracy
    • znał znaczenie komunikacji niewerbalna w relacjach zawodowych i tworzeniu pozytywnego wizerunku wiedział jak profesjonalnie obsługiwać klientów i wychodzić naprzeciw ich wymaganiom wiedział jak komunikować się z klientami w celu lepszego wzajemnego zrozumienia i poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obydwóch stron
    • umiał zachowywać się empatycznie i asertywnie w obliczu zdenerwowanego klienta potrafił stosować asertywny komunikat jak w celu wyrażania swoich potrzeb z szacunkiem dla innych wiedział, w jaki sposób budować swoje zaangażowanie oraz radzić sobie z napięciem emocjonalnym wynikającym z sytuacji trudnych
    • wiedział co najczęściej stresuje ich w codziennej pracy i jaki ma wpływ na sytuacje stresujące
    • wiedział jak zabezpieczyć się przed powtarzającymi się sytuacjami trudnymi oraz w jaki sposób koncentrować się na poszukiwaniu rozwiązań w obliczu codziennych wyzwań
    • wiedział, w jaki sposób radzić sobie z emocjami oraz z napięciem emocjonalnym powstającym w wyniku sytuacji trudnych znał praktyczne techniki na rozładowanie napięcia emocjonalnego i radzenia sobie z codziennym stresem
    • wiedział jak zadbać o zdrowie własne i klientów w dobie COVID-19
    • potrafił asertywnie komunikować potrzebę zachowania standardów zabezpieczających personel i innych klientów zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce
Hotel Elbrus*** Spa & Wellness, SZCZYRK
ul. Słoneczna 8, 43-370 Szczyrk
www.hotel-elbrus.pl


Mamy przyjemność zaprosić Państwa do hotelu Spa & Wellness usytuowanego w samym centrum Szczyrku, na niewielkim wzniesieniu co gwarantuje naszym gościom spokój i wspaniałe widoki. Zakwaterowanie w komfortowych pokojach z łazienką, TV, telefonem i bezpłatnym dostępem do Internetu.

Do dyspozycji naszych uczestników basen z jacuzzi, masażami podwodnymi oraz 3 rodzaje saun (sauna fińska, aromatyczna, biosauna). Osobom poszukującym relaksu i wytchnienia od codziennych obowiązków proponujemy zabiegi pielęgnacyjne i relaksacyjne w ekskluzywnym centrum SPA.
Podczas szkolenia zapewniamy nocleg w pokojach 2-osobowych, dopłata do jedynki wynosi 100 zł. Liczba miejsc ograniczona.
Koszt dodatkowego noclegu przed szkoleniem wynosi 150 zł w pokoju 2-osobowym, 250 zł w pokoju 1-osobowym.

Będąc w Szczyrku warto zobaczyć:

  • Malinowskie Skały przy czerwonym szlaku, wiodącym ze Skrzycznego
  • Grotę Klimczoka pod szczytem Trzech Kopcy
  • Ruiny "Diabelskiego Młyna" nad Jaworzyną
  • Jaskinię "lodową" w rejonie Beskidu Węgierskiego
  • Kościół parafialny pod wezwaniem św. Jakuba - 200-letni zabytek z barokową amboną
  • Kościół NMP "na Górce" wraz z uzdrawiającym źródełkiem,
  • Drewniany krzyż misyjny z 1730 roku
  • Zabytkowy Biały Krzyż na Przełęczy Salmopolskiej
  • Zajazd "Pod Białym Krzyżem" w chacie góralskiej z wykutą grotą

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia.


Cena i zapisy

PROMOCYJNA: 1890 zł brutto
Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe i pomocnicze
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • konsultacje indywidualne z uczestnikami szkolenia
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych
  • zakwaterowanie  w komfortowych pokojach 2-osobowych (2 noclegi), z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet)
  • pełne wyżywienie
  • zorganizowanie czasu wolnego
  • i …. sympatyczną  niespodziankę

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    zapraszamyP

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

    Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

    FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

     


    KONKURENCYJNE CENY

    Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
    Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


    DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.


    DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.


    ·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


    Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

    Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


    Tekst alternatywny


    Źródło: Nowa definicja MŚP


    Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

    Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
    Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

    aktualne usługi

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

    Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

    Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

     

     

    Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

    Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

    – wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
    – znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
    – zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    – wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
    – wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
    – poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
    – uzyskanego wcześniej wsparcia

    Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

    Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

    SYLWIA JASIŃSKA
    – główny specjalista ds. organizacji szkoleń
    tel. (48) 32 738 51 91
    e-mail: Włącz javascript

    MAŁGORZATA KLIMAS
    – manager ds. kluczowych klientów
    tel. (48) 32 738 51 90
    tel. kom. 508 147 055
    e-mail: Włącz javascript

    Aleksandra Pomazanka
    – specjalista ds. projektów szkoleniowych
    tel. (48) 32 738 51 90
    e-mail: Włącz javascript

     

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania