Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


PRZYWÓDZTWO UZALEŻNIAJĄCE – jak stać się autentycznym liderem i porywać za sobą ludzi. Wyjątkowe warsztaty prowadzone  przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

PRZYWÓDZTWO UZALEŻNIAJĄCE – jak stać się autentycznym liderem i porywać za sobą ludzi. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Nowoczesne kierowanie zespołem i przywództwo. Wyjątkowe warsztaty – wartość dzięki prowadzeniu przez dwóch trenerów biznesu innowacyjną metodą coachingu prowokatywnegoOtóż każdy chciałby mieć władzę. Poeci chcą mieć władzę, ale im nie…

Communication skills training

Communication skills training

In today’s competitive business world and difficult economic situation, effective communication skills training is more essential than ever before. It is the foundation on which companies and managers’ careers are…

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników…

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom…

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone  przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

  Sztuka prezentacji – to jedna z najpiękniejszych, kompleksowych umiejętności człowieka.  Jest sztuką, którą opanujesz – nawet, jeśli jesteś nieśmiały i zakompleksiony. Zaczniesz czuć się pewnie. Będziesz spokojnie patrzył ludziom…

KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone  przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe, związane z ludzkimi, trudnymi zachowaniami, umiejętnościom radzenia sobie w takich sytuacjach oraz z zarządzaniem konfliktem. Mając odpowiednie umiejętności, przestaniesz bać się konfliktu … STARY DOBRY TEMAT…

KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?<br>–  rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone  przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?
– rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Czy umiemy się ze sobą komunikować? Czy potrafimy trafnie określić, dlaczego komunikacja jest zła? Opisać, czym charakteryzuje się dobra? Oraz postanowić, co zrobić, i jak to zrobić, aby w relacjach…

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO

Najczęściej występującymi utrudnieniami w komunikacji celowej są : Wymieszanie obszarów zawodowego i prywatnego, co wywołuje silny emocjonalny stosunek do osób i spraw spotykanych w pracy Klubowy (koleżeński) albo skrajnie odmienny,…

REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy w kluczowych obszarach zarządzania zmianą oraz zdobycie przez nich umiejętności skutecznego stosowania narzędzi i metod zarządzania zmianą, tak by osiągać zakładane cele.…

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju. Skuteczne negocjacje…