Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe, związane z ludzkimi, trudnymi zachowaniami, umiejętnościom radzenia sobie w takich sytuacjach oraz z zarządzaniem konfliktem. Mając odpowiednie umiejętności, przestaniesz bać się konfliktu … STARY DOBRY TEMAT W NOWEJ ARANŻACJI, czyli w konwencji skutecznej nauki przez ŚMIECH, ŻART I ZABAWĘ. Inne, niestandardowe podejście do rozwoju umiejętności Osób Uczących się Swobodna atmosfera, rezygnacja z koszarowej dyscypliny i przyzwolenie na różnorodność zachowań Uczestnicy mają wpływ na ostateczny program szkolenia i przebieg zajęć Uczestnicy są współautorami tego przedsięwzięcia /trener zaś – liderem i moderatorem, a nie najmądrzejszym nadzorcą/ Obniżenie poziomu stresu poprzez doskonalenie „narzędzi” porozumiewania się Osiągamy wysoki poziom szkolenia i zadowolenia uczestników Budujemy wysokie Poczucie Własnej Wartości uczestników i dobre samopoczucie Zobacz naszą prezentację w PDF

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Określenie docelowych kompetencji w zakresie radzenia sobie z konfliktem

  • Wskazanie narzędzi, technik i metod osiągnięcia odpowiedniego poziomu umiejętności

  • Wdrażanie narzędzi treningowych

  • Minimalizacja konfliktów wynikających z nieporozumień

  • Wypracowanie i doskonalenie szczegółowych umiejętności związanych z rozwiązywaniem konfliktów

  • Kształtowanie właściwych postaw wobec samego siebie i ludzi, z którymi pracujemy

  • Zwiększenie odwagi i asertywności w relacjach z ludźmi

  • Kreatywna praca nad kształtowaniem osobistej charyzmy przywódczej

  • Przekonanie siebie, że poczucie humoru zwielokrotnia skuteczność w zarządzaniu relacjami międzyludzkimi

  • Poznanie i praktyczne zastosowanie wybranych technik z zakresu porozumiewania się

  • Zidentyfikowanie własnych mocnych stron i określenie kierunków ich wzmocnienia

  • Refleksja nad własnymi kompetencjami i znalezienie sposobów ich doskonalenia

Program szkolenia

 I dzień

  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Określenie indywidualnych celów szkolenia. Natychmiastowe przeformułowanie programu szkolenia w taki sposób, aby każdy z Uczestników osiągnął swój cel
  • Podział uczestników na zespoły problemowe
  • Zadanie zespołowe główne. Referowanie, dyskusja panelowa
  • WPŁYW – indywidualne określenie, na kogo i kiedy mamy wpływ. Zdecydowanie, w jaki sposób wywiera się wpływ na innych

1. Mój sklep z emocjami

  • Popyt, podaż, waluta
  • „Sklep menedżerski”

2. Konflikt? A co to?

  • Postrzeganie konfliktu a definicja
  • Konflikt a współpraca
  • Góra lodowa konfliktu
  • Człowiek A atakuje człowieka B…

3. Istota

  • Podmiot i przedmiot konfliktu
  • Dynamika
  • Detektory konfliktu
  • Fazy konfliktu

4. Skąd nadchodzą burze?

  • Źródła konfliktów w firmie
  • Obszary konfliktogenne /m.in. porozumiewanie się, różnice kulturowe, potrzeby, postrzeganie problemów, płeć, osobowość/
  • Typy i cechy osobowości
  • Typy trudnych ludzi
  • Władza: rodzaje, przyczyny konfliktów wynikające z władzy
  • Najczęściej powtarzające się konflikty w zespołach
  • Konfliktowy menedżer, konfliktowy pracownik…
  • Istota mobbingu

5. Komunikacja w konflikcie

  • Analiza transakcyjna
  • Style komunikacji
  • Asertywne zachowanie menedżera
  • Bariery komunikacyjne
  • Stroki: głaski i uderzenia
  • Komunikacja niewerbalna: źródła konfliktów
  • Przekazywanie trudnych informacji
  • Wzór informacji zwrotnej
  • Wzór pełnej informacji
  • Wzór informacji coachingowej
  • Stosowanie parafrazy w sytuacji prostej i w konfliktowej
  • Jak przyznawać rację komuś, kto tej racji nie ma
  • Narzędzia i techniki rozwiązywania prostych sytuacji konfliktowych
  • Gry, jakie prowadzą ludzie

Zadanie do wykonania w ramach nauki własnej do II sesji.


II dzień

  • Ćwiczenie integracyjne grupy

1. Nie negocjuj. Wymuszaj!

  • Stanowiska i interesy stron
  • Wygrany – Wygrany
  • Obszary negocjacyjne
  • Prawa perswazji i techniki negocjacji
  • Obrona przed manipulacja

2. Jak majstrować przy konfliktach?

  • Analiza autentycznych sytuacji konfliktowych
  • Techniki i metody radzenia sobie z konfliktem

3. Style majstrowania i narzędzia

  • Autodiagnoza własnych stylów rozwiązywania konfliktów
  • Analiza typowych sytuacji konfliktowych w odniesieniu do stylów ich rozwiązywania
  • Okno Johari
  • Umiejętności szczegółowe, związane z zarządzaniem konfliktem
  • Czy wywoływanie konfliktów to umiejętność? Pojęcie „zarządzania poprzez konflikt”

4. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

  • Elementy twórczego rozwiązywania problemów
  • Zespołowe podejmowanie decyzji
  • Ćwiczenia radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych

5. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych. Opracowanie własnej mapy drogowej.

2

Metody szkoleniowe

Podstawową metodą szkolenia jest coaching prowokatywny:

* uczestnicy uczą się śmiać ze swoich problemów

* samodzielnie znajdują rozwiązania

* są bardziej asertywni i realistyczni

* pracują nad zmianą

To bardzo skuteczna metoda pracy z ludźmi, oparta na humorze, prowokacji (wyzwania) oraz serdeczności i akceptacji.

Pozostałe metody:

  • Coachingowe tabele umiejętności dla zarządzania konfliktem
  • Analizy przypadków
  • Arkusze autooceny
  • Testy wiedzy
  • Gry symulacyjne
  • Gry zespołowe
  • Odgrywanie scenek
  • Zadania praktyczne
  • Ćwiczenia umiejętności praktycznego reagowania w sytuacji trudnych i konfliktowych zachowań innych ludzi

Adresaci

Warsztaty umiejętności z zarządzania konfliktem adresujemy do:

  • szefów, kierowników, menedżerów
  • właścicieli firm
  • przedsiębiorców
  • handlowców
  • agentów sprzedaży
  • oraz do tych Osób, które przynajmniej raz na jakiś czas mają do czynienia z innymi ludźmi…

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie