Prawo
Poszerzanie wiedzy prawnej pracownika oraz jego praktycznych kompetencji jest inwestycją porównywalną z inwestycją w najlepszą technologię i park maszynowy.
Nieznajomość podstawowych pojęć z zakresu prawa gospodarczego podczas zawierania umów, prowadzenia rozmów biznesowych i negocjacji z klientami może podważyć zaufanie do nas oraz nadszarpnąć wizerunek reprezentowanej firmy.
Zapraszamy na interaktywne szkolenia z zakresu różnych dziedzin prawa w przystępny sposób wyjaśniając wszelkie zawiłości prawniczej materii.
Zasady zawierania i zabezpieczania umów w obrocie gospodarczym B2B -certyfikowany specjalista
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu każda umowa to fundament sukcesu. Coraz wyższe wymagania rynku sprawiają, że wiedza z zakresu prawa gospodarczego stała się nieodzowna. Brak tej wiedzy może…
Prawo Ochrony Środowiska – obowiązki przedsiębiorców. Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie.
Przedstawienie obowiązków przedsiębiorstw wynikających z POŚ i znowelizowanej ustawy o odpadach Wskazanie zmian i wyjaśnienie konsekwencji ich wprowadzenia
GWARANCJE BANKOWE I UBEZPIECZENIOWE W PRAKTYCE
Zapoznanie uczestników z problemami prawnymi związanymi z gwarancjami bankowymi i ubezpieczeniowymi. Uczestnicy szkolenia: pracownicy zajmujący się przyjmowaniem i obsługą gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, zawierający umowy związane z gwarancjami i sporządzający…
REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…
ZASADY PROWADZENIA KONTROLI WEWNĘTRZNEJ W ZAKŁADZIE
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad prowadzenia kontroli wewnętrznej w zakładzie uwzględniającej aspekty higieny, systemu HACCP, identyfikowalności i wycofywania z rynku.
Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji
Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania przepisów prawa przy zawieraniu umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług około-sprzedażowych w relacjach B2B i B2C. Szkolenie jest dedykowane pracownikom odpowiedzialnym za…
ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI AKTOWEJ I TECHNICZNEJ – Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt
Prawidłowy tryb i zasady archiwizowania dokumentacji aktowej (materiałów archiwalnych, dokumentacji niearchiwalnej) i technicznej, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego (archiwum zakładowego nadrzędnej jednostki organizacyjnej – dot.…
OCHRONA ŚRODOWISKA W PROCESIE INWESTYCYJNYM. Oceny oddziaływania na środowisko według nowych przepisów. Realizacja przedsięwzięć na terenie obszarów Natura 2000
Przedstawienie wyczerpujących informacji o przepisach prawa dotyczących przygotowania realizacji inwestycji z punktu widzenia ochrony środowiska
OCHRONA WÓD. GOSPODARKA WODNA I WODNO-ŚCIEKOWA. PROJEKT NOWELIZACJI USTAWY – PRAWO WODNE
Przedstawienie obowiązków przedsiębiorstw wynikających z Prawa wodnego, szczególnie w zakresie szczególnego korzystania z wód (uzyskiwanie pozwolenia wodnoprawnego), w zakresie ochrony wód, w tym podczas realizacji inwestycji Wskazanie proponowanych zmian (związanych…
Funkcjonowanie organów spółek kapitałowych. KOMPETENCJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW WŁADZ. Zasady odbywania zgromadzeń. (2 dni)
Celem szkolenia jest zaprezentowanie zagadnień związanych z funkcjonowaniem zarządów spółek kapitałowych, w szczególności sposobów podejmowania uchwał, zasad reprezentacji spółek oraz zagadnień związanych z odpowiedzialnością członków władz. Ponadto celem szkolenia jest…