Przejdź do treści

Logistyka, transport, spedycja

SZKOLENIA LOGISTYKA, TRANSPORT, SPEDYCJA

 

Zyskaj wartościową, bo praktyczną wiedzę i nowe kwalifikacje
Poznać, zrozumieć, zastosować

Przygotowana przez nas specjalistyczna wiedza w zakresie logistyki, transportu i spedycji usprawnia pracę, podnosi kompetencje i umożliwia efektywne działanie oraz zabezpiecza interesy przedsiębiorstwa.

Gwarantujemy wysoki poziom prowadzonych zajęć przez najlepszych wykładowców-praktyków a także sympatyczną obsługę i sprawną organizację.

Szkolenia prowadzone są przez ekspertów ds. logistyki,  profesjonalistów prawa transportowego, praktyków, inspektorów Inspekcji  Transportu  Drogowego (ITD)  oraz Państwowej Inspekcji Pracy (PIP).

W naszej koncepcji szkoleniowej przyjęliśmy założenie, że każdy program musi być tak bardzo praktyczny jak tylko to możliwe, aby uczestnicy byli w stanie  wykorzystać jego potencjał bezpośrednio w pracy. Przykładamy wielką wagę do użyteczności szkoleń.

Nasze metody szkoleniowe to: interaktywny wykład (zazwyczaj 30% czasu), analiza przypadków, case study, ćwiczenia w grupach, projekcja filmów, czasami promocyjne egzemplarze branżowych wydawnictw, prezentacje przez firmy sprawdzonych i stosowanych rozwiązań, konsultacje, dyskusje, wymiana doświadczeń – to wszystko wpływa na to, że nasi uczestnicy są bardzo zadowoleni i chętnie korzystają z kolejnych propozycji.

JAK SOBIE RADZIĆ Z KRNĄBRNYM SPEDYTOREM (2 dni)

JAK SOBIE RADZIĆ Z KRNĄBRNYM SPEDYTOREM (2 dni)

TECHNOLOGIE ADC DLA ŚLEDZENIA POCHODZENIA TOWARÓW – KODY KRESKOWE czy KODY ELEKTRONICZNE? 2-dniowe warsztaty logistyczne

TECHNOLOGIE ADC DLA ŚLEDZENIA POCHODZENIA TOWARÓW – KODY KRESKOWE czy KODY ELEKTRONICZNE? 2-dniowe warsztaty logistyczne

Niniejsze szkolenie ma na celu przekazanie potencjalnym użytkownikom technik ADC wiedzy, w jaki sposób należy podejść do wdrażania kodów kreskowych lub identyfikatorów radiowych tak, aby uzyskać najwięcej korzyści (wiedza o…

Zarządzanie obrotem paletowym i transportem w przedsiębiorstwie

Zarządzanie obrotem paletowym i transportem w przedsiębiorstwie

Podczas wykładów, ćwiczeń oraz konwersatoriów zakłada się osiągnąć cele, które umożliwią kierowniczej kadrze zarządzającej transportem i osobom funkcyjnym odpowiedzialnym za zarządzanie obrotem paletowym sprawne sterowanie procesami przewozowymi, do których należy:…

MIĘDZYNARODOWA WYMIANA TOWAROWA – handel, spedycja, transport

MIĘDZYNARODOWA WYMIANA TOWAROWA – handel, spedycja, transport

LOGISTYKA JAKO NARZĘDZIE POPRAWY KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA (2 dni)

LOGISTYKA JAKO NARZĘDZIE POPRAWY KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA (2 dni)

Poznanie najnowszych trendów i rozwiązań w logistyce przedsiębiorstw Wykształcenie umiejętności podejmowania i uzasadniania wielokryterialnych decyzji logistycznych dotyczących obsługi klientów, zapasów, budowy magazynów, wyboru dostawców i transportu Nabycie zdolności diagnozowania istniejących…

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPU. KONSTRUKCJA EFEKTYWNEJ LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPU. KONSTRUKCJA EFEKTYWNEJ LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Ze względu na stały wzrost kosztów zakupów i cen materiałów oraz urządzeń a także presje ze strony klientów na utrzymanie określonej przez nich, jakości wzrasta zainteresowanie problematyką zakupów. Szkolenie „Metody…

PROJECT MANAGEMENT DLA LOGISTYKÓW – 2-dniowe szkolenie menedżerskie

PROJECT MANAGEMENT DLA LOGISTYKÓW – 2-dniowe szkolenie menedżerskie

Wiele przedsiębiorstw podejmuje temat udoskonalania swoich procesów logistycznych docierając do punktu, w którym muszą odpowiedzieć sobie na pytanie: w jaki sposób i w jakiej kolejności wdrażać zmiany. W takiej sytuacji…

REKLAMACJE I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ W TRANSPORCIE I SPEDYCJI NA RYNKU KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM.  Jak dochodzić roszczeń? Za co odpowiada spedytor, a za co przewoźnik? Jak składać reklamacje, aby były skuteczne? (2 dni)

REKLAMACJE I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ W TRANSPORCIE I SPEDYCJI NA RYNKU KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM. Jak dochodzić roszczeń? Za co odpowiada spedytor, a za co przewoźnik? Jak składać reklamacje, aby były skuteczne? (2 dni)

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniem reklamacji u przewoźnika i spedytora. Uczestnicy nauczą się jak prawidłowo składać reklamacje u przewoźnika i spedytora? Jaka jest odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie…

PRAKTYCZNE ASPEKTY  LOGISTYKI

PRAKTYCZNE ASPEKTY LOGISTYKI

USPRAWNIENIE PROCESÓW za pomocą „Value Stream Mapping” w oparciu o BABOK®

USPRAWNIENIE PROCESÓW za pomocą „Value Stream Mapping” w oparciu o BABOK®

Celem szkolenia jest między innymi opanowanie zakresu prac analizy procesowej – biznesowej, umiejętność stosowania Balanced Scorecard, definiowanie i walidowanie wymagań w modelu SMART i koordynacja prac analitycznych. Zajęcia realizowane są…