Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Logistyka, transport, spedycja

LOGISTYKA JAKO NARZĘDZIE POPRAWY KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA (2 dni)

Poznanie najnowszych trendów i rozwiązań w logistyce przedsiębiorstw Wykształcenie umiejętności podejmowania i uzasadniania wielokryterialnych decyzji logistycznych dotyczących obsługi klientów, zapasów, budowy magazynów, wyboru dostawców i transportu Nabycie zdolności diagnozowania istniejących rozwiązań w logistyce firmy Wymiana doświadczeń Szkolenie skierowane jest do:…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Poznanie najnowszych trendów i rozwiązań w logistyce przedsiębiorstw
  • Wykształcenie umiejętności podejmowania i uzasadniania wielokryterialnych decyzji logistycznych dotyczących obsługi klientów, zapasów, budowy magazynów, wyboru dostawców i transportu
  • Nabycie zdolności diagnozowania istniejących rozwiązań w logistyce firmy
  • Wymiana doświadczeń

Szkolenie skierowane jest do:

  • Specjalistów ds. logistyki, zaopatrzenia, planowania produkcji, sprzedaży, dystrybucji, obsługi klienta
  • Konsultantów ds. logistyki
  • Kierowników filii, oddziałów, przedstawicielstw
  • Osób aplikujących na stanowiska logistyczne

Zapytajmy Philipa Kotlera:
Czy logistyka może odgrywać znaczącą rolę w strategii konkurencyjności??

„Logistyka może pochłaniać dwadzieścia procent kosztów prowadzenia biznesu. To znacznie przewyższa koszt reklamy i wielu innych budżetów marketingowych. Przedsiębiorstwa, które potrafią obciąć koszty logistyki, mogą zdobyć ogromną przewagę. Istnieje też wiele nowych możliwości wykorzystania kodów kreskowych, zautomatyzowanych urządzeń czy przesyłek kurierskich do zwiększenia efektywności logistyki.”

Program szkolenia

1. Rola logistyki w przedsiębiorstwie, miejsce firmy w łańcuchu logistycznym

  • Zasady organizacji działu logistyki
  • Konflikty logistyczne w przedsiębiorstwie
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Miejsce logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa

2. Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego

  • Klient wewnętrzny i zewnętrzny przedsiębiorstwa
    – Ocena opłacalności klientów
    – Próg obsługi klienta – przychody i koszty po osiągnięciu progu
  • Elementy obsługi klienta i etapy obsługi klienta
  • Standardy obsługi klienta
  • Poziom obsługi klienta
  • Koszty obsługi klienta, podział kosztów

3. Zaopatrzenie

  • Fazy procesu zaopatrzenia
  • Ocena dostawców
  • Kwalifikacja dostawców
  • Klasyfikacja metodą ABC dostawców
  • Składanie zamówień
  • Spekulacja zapasami
  • Zasady funkcjonowania zaopatrzenia w sytuacjach kryzysowych
  • Opakowanie
  • Kod kreskowy
  • Identyfikacja i obniżka kosztów zaopatrzenia

4. Transport

  • Kryteria wyboru środka transportu; wybór transportu swój – obcy
  • Transport a poziom zapasów
  • Kryteria wyboru i oceny dotychczasowego przewoźnika
  • Szacowanie kosztu transportu
  • Konsolidacja w transporcie

5. Zapasy i magazynowanie

  • Zapasy – ogólna charakterystyka
  • Rola zapasów w przedsiębiorstwie
  • Klasyfikacja zapasów – układ funkcjonalny
  • Klasyfikacja zapasów metodą ABC
  • Alokacja zapasów w magazynie
  • Metody kontroli zapasów
    – Kontrola zapasów typu „ssania”
    – Metoda stałej wielkości zamówień
    – Metoda stałego okresu zamawiania
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie