SZKOLENIA NA ZLECENIE
GOSPODARKA OPAKOWANIAMI ORAZ ODPADAMI OPAKOWANIOWYMI – obowiązujące regulacje prawne i projekt zmian ustawy
Celem szkolenia jest przybliżenie obowiązujących przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska dotyczących obowiązków przedsiębiorców związanych z wprowadzaniem na rynek opakowań i produktów w opakowaniach. Szkolenie będzie dotyczyć również obowiązków wynikających…
TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!
Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów…
TECHNIKI SPRZEDAŻY
Warsztaty z technik sprzedaży pozwolą: zdefiniować obszary przygotowania procesu sprzedaży oraz odpowiednio je zaplanować rozumieć krytyczne obszary w swoim własnym procesie sprzedaży wiedzieć jak zacząć i jak zakończyć proces sprzedaży…
SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem
Umiejętność nawiązania dobrych relacji z Klientem Sformułowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Klienta Podtrzymania relacji po sprzedaży Przez 3 dni będziemy poruszać się po nowej strukturze sprzedaży rozwijając następujące umiejętności:…
SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.
Zdiagnozowanie sytuacji kryzysu ekonomicznego w sprzedaży Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu relacji Analiza procesu zakupu i wpływu zachowań klienta na proces kontaktów z przedstawicielem firmy Doskonalenie umiejętności tworzenia trwałych relacji…
SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami (cold calling), obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?
Działalność marketingowa za pomocą telefonu stanowi w Polsce najszybciej rozwijający się segment marketingu bezpośredniego. Widać wzrost profesjonalizmu w prowadzonych akcjach telemarketingowych. Proces ten jednak realizuje się powoli, przy wciąż dużym…
REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…
REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE
W czasie realizacji programu szkoleniowego menedżer grupy call centre (lub osoba, która takie stanowisko ma objąć) zapozna się z wszystkimi aspektami prowadzenia centrum telemarketingu. Szkolenie dla menedżera call centre ma…
OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.