Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie. <br>Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie.
Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy…

PRAWO PRACY W ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ

PRAWO PRACY W ZAKŁADACH OPIEKI ZDROWOTNEJ

Szkolenie ma przybliżyć zagadnienia związane z zarządzeniem kadrami w odniesieniu do specyficznej grupy pracodawców jakimi są zakłady opieki zdrowotnej. Podczas szkolenia zostaną przedstawione rozwiązania najbardziej charakterystycznych dla ZOZ-ów problemów z…

GOSPODARKA MAGAZYNOWA – od projektu zagospodarowania magazynu do wdrożenia systemu WMS

GOSPODARKA MAGAZYNOWA – od projektu zagospodarowania magazynu do wdrożenia systemu WMS

Zrozumienie roli i miejsca magazynu w organizacji przedsiębiorstwa Poznanie zasad zagospodarowania przestrzeni magazynu Rozpoznanie obszarów możliwych usprawnień gospodarki magazynowej Zapoznanie się z nowymi rozwiązaniami techniczno-technologicznymi stosowanymi w magazynowaniu Zrozumienie istotnych…

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE

W czasie realizacji programu szkoleniowego menedżer grupy call centre (lub osoba, która takie stanowisko ma objąć) zapozna się z wszystkimi aspektami prowadzenia centrum telemarketingu. Szkolenie dla menedżera call centre ma…

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami <font color="blue">(cold calling)</font>, obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?

SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami (cold calling), obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?

Działalność marketingowa za pomocą telefonu stanowi w Polsce najszybciej rozwijający się segment marketingu bezpośredniego. Widać wzrost profesjonalizmu w prowadzonych akcjach telemarketingowych. Proces ten jednak realizuje się powoli, przy wciąż dużym…

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

Po szkoleniu uczestnicy: Posiądą praktyczną wiedzę na temat projektowania i zastosowania kompetencji behawioralnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi i tworzenia profili kompetencyjnych Nabędą umiejętność powiązania różnych narzędzi w spójny system zarządzania…

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

Zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat zagadnienia kryzysu, jego cykliczności, źródeł, przebiegu i skutków. Kształcenie i rozwój praktycznych umiejętności rozpoznawania wydarzeń zapowiadających kryzysy pozwalających zapobiegać sytuacjom zagrażającym stabilności przedsiębiorstwa i…

KONTROLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KIEROWCÓW WYKONUJĄCYCH PRZEWOZY DROGOWE (1 dzień)

KONTROLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KIEROWCÓW WYKONUJĄCYCH PRZEWOZY DROGOWE (1 dzień)

EFEKTYWNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

EFEKTYWNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

Szkolenie umożliwia uczestnikom zaprojektowanie efektywnego systemu wynagrodzeń w przedsiębiorstwie biorąc pod uwagę strategię biznesu. Pozwala na całościowe spojrzenie na problematykę wynagrodzeń z uwzględnieniem wynagrodzeń zasadniczych , wynagrodzeń zmiennych i świadczeń…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę