Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w placówce handlowej Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)

OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH.  Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

Uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i ich uwarunkowań psychologicznych Optymalizujący trening umiejętności negocjacyjnych Warsztaty adresowane do: Menedżerów Menedżerów d/s sprzedaży Handlowców-negocjatorów Przedstawicieli handlowych Merchandiserów Metodyka warsztatów: Zajęcia interaktywne…

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE                                  <br>ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient</b>

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient

Rozwój dostosowania osób do misji i celów strategicznych firmy i uwrażliwienie ich na kulturę usług. – Ukierunkowanie na zrozumienie i osadzenie zadań w kontekście misji, celów i organizacji firmy –…

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą

Podczas intensywnych ćwiczeń zapamiętacie Państwo, to co najważniejsze w procesie negocjacyjnym. Znacząco zminimalizujecie prawdopodobieństwo popełnienia dyskwalifikujących błędów. Uczcie się Państwo na swoich błędach, ale tylko na naszym szkoleniu. Nigdy w…

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)

Workshop is addressed to all persons who need to negotiate and convince co-partners to their position. General idea: The main purpose of the training is to provide the resent knowledge…

ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ. ZARZĄDZANIE DOSTAWCĄ.”VENDOR MANAGEMENT”

ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ. ZARZĄDZANIE DOSTAWCĄ.”VENDOR MANAGEMENT”

TECHNIKI SPRZEDAŻY

TECHNIKI SPRZEDAŻY

Warsztaty z technik sprzedaży pozwolą: zdefiniować obszary przygotowania procesu sprzedaży oraz odpowiednio je zaplanować rozumieć krytyczne obszary w swoim własnym procesie sprzedaży wiedzieć jak zacząć i jak zakończyć proces sprzedaży…

ZAKUPY I ZAOPATRZENIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM – GLOBAL PROCUREMENT ORIENTED TRAINING

ZAKUPY I ZAOPATRZENIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM – GLOBAL PROCUREMENT ORIENTED TRAINING

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników pogłębionej, zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem zakupów, firmą outsourcingową, tzw. spółką zakupową. Zadaniem nadrzędnym jest przedstawienie…