Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych
• Zatrzymanie stałych, zadowolonych klientów • Stosowanie psychologicznych technik budowania pozytywnych relacji • Wykształcenie umiejętności tworzenia długotrwałych i efektywnych więzi z klientem

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!
Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów…

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG
Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w placówce handlowej Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.
Uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i ich uwarunkowań psychologicznych Optymalizujący trening umiejętności negocjacyjnych Warsztaty adresowane do: Menedżerów Menedżerów d/s sprzedaży Handlowców-negocjatorów Przedstawicieli handlowych Merchandiserów Metodyka warsztatów: Zajęcia interaktywne…

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient
Rozwój dostosowania osób do misji i celów strategicznych firmy i uwrażliwienie ich na kulturę usług. – Ukierunkowanie na zrozumienie i osadzenie zadań w kontekście misji, celów i organizacji firmy –…

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą
Podczas intensywnych ćwiczeń zapamiętacie Państwo, to co najważniejsze w procesie negocjacyjnym. Znacząco zminimalizujecie prawdopodobieństwo popełnienia dyskwalifikujących błędów. Uczcie się Państwo na swoich błędach, ale tylko na naszym szkoleniu. Nigdy w…

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)
Workshop is addressed to all persons who need to negotiate and convince co-partners to their position. General idea: The main purpose of the training is to provide the resent knowledge…