Pocieszenie:) Normalny człowiek to fikcjaCarl G. Jung

Menu

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni) 80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi
  • Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży

Szkolenie adresowane do:

  • Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży
  • Opiekunów klientów (merchandiserów) zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta

Metody prowadzenia warsztatów:

  • Zajęcia interaktywne – case-study, role play
  • Metody projektowania indywidualnego warsztatu pracy opiekuna klienta (merchandisera)
  • Nagrywanie elementów ćwiczeń uczestników warsztatów celem optymalizacji ich efektywności
Program szkolenia

I. PRZYGOTOWANIE WARSZTATU EFEKTYWNEJ PRACY Z KLIENTEM

1. Wprowadzenie – Marketingowa a Clientingowa strategia i taktyki sprzedaży

2. Trening przygotowań do prezentacji ofertowej – trening image`u każdego z uczestników warsztatów

  • Prezentacja image`u komunikacji niewerbalnej – dla zwiększenia efektywności pracy z klientem – ćwiczenia
  • Trening precyzji komunikacji werbalnej i dialogu z klientem – ćwiczenia
  • Komunikowanie emocji – dla efektywności pracy z klientem – ćwiczenia

3. Założenia do zaprojektowania przez uczestników dynamizowania pracy z klientem w dwóch wymiarach

  • Marketingowe zdobywanie nowych klientów
  • Clientingowa opieka nad klientem

4. Trening przygotowań warsztatu do zdobywania nowych klientów na rynku

  • Trening prezentacji firmy, której uczestnicy są przedstawicielami /merchandiserami/ – ćwiczenia
  • Trening prezentacji „korzyściowej” produktów firmy – diagnoza umiejętności tych prezentacji – nagrywanie uczestników na video w trakcie ćwiczeniowych prezentacji celem analizy i optymalizacji zachowań prezentacyjnych – ćwiczenia

5. Trening budowania założeń do tworzenia baz danych o potencjalnych klientach– w branży, w której działają opiekunowie klienta (merchandiserzy) – ćwiczenia

6. Trening planowania kontaktów handlowych – ćwiczenie projektujące dobry warsztat planowania relacji z klientami (tzw. tygodniówka)

7. Trening docierania do potencjalnego klienta

  • Ćwiczenie warsztatu telemarketingu ofertowego
  • Ćwiczenie warsztatu ofertowania /materiałów reklamowo-informacyjnych/ reprezentowanej firmy

8. Trening założeń bezpośredniej rozmowy handlowej z klientem – wprowadzenie

II. PRACA SPRZEDAŻOWA Z KLIENTEM

1. Trening fazy otwarcia rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia

2. Trening fazy prezentowania oferty u klienta – ćwiczenia z analizą video zachowań uczestników w ćwiczeniowych sytuacjach prezentacyjnych oferty

3. Trening odpowiadania na pytania klienta – ćwiczenia z analizą video zachowań uczestników w ćwiczeniowych sytuacjach sprzedażowych

4. Trening odpowiadania na zastrzeżenia klienta – ćwiczenia

5. Trening zamykania rozmowy sprzedażowej – ćwiczenia

6. Trening sprawdzający – ćwiczenia całych rozmów sprzedażowych i ich efektywności w sytuacjach sprzedażowych

7. Trening zwiększenia dynamiki i efektywności sprzedaży – przegląd technik aktywizacji sprzedaży – ćwiczenia metody efektywnego sprzedawania

8. Trening opieki nad klientem stałym (w elementach)

  • Kontakty podtrzymujące – ćwiczenia
  • Kontakty posprzedażowe, serwisowe – ćwiczenia
  • Kontakty rozszerzania sprzedaży – ćwiczenia
  • Kontakty budowania relacji handlowych – ćwiczenia

9. Podsumowanie warsztatów

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania