Rozwój menedżerski
Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.

Negocjacje z przedstawicielami biznesu w Chinach – różnice międzykulturowe w komunikacji. Państwo Środka – wyzwania, szanse, możliwości.
Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?
2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem
Skuteczne zarządzanie przez cele i kontrola zarządcza to nie tylko wymóg formalny – to fundament sprawnego, odpowiedzialnego i nowoczesnego działania każdej organizacji. To szkolenie to praktyczne kompendium dla kadry kierowniczej,…

Skuteczna współpraca z Nepalczykami w miejscu pracy
W coraz większej liczbie firm w Polsce pracują zespoły wielokulturowe, a pracownicy z Nepalu stają się ważnym elementem struktury operacyjnej i produkcyjnej. Jednak skuteczna współpraca wymaga zrozumienia różnic kulturowych, językowych…

Zarządzanie kryzysowe
Kryzysy zdarzają się nagle – ale to, jak sobie z nimi poradzisz, zależy od wcześniejszego przygotowania. To szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, jak budować zespół, który…

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?
Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania jako podstawy savoir-vivre w biznesie, pozwoli na wykorzystanie sztuki dobrych manier w kontaktach ze współpracownikami, gośćmi, klientami.

Radzenie sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym i negatywnymi emocjami
Jakże często w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych odczuwamy stres i zmęczenie, a raczej nadmiar stresu i wypalenia zawodowego. Ten ciągły, permanentny stres odkłada się i negatywnie wpływa na nasze…

Złodziej w firmie i co dalej? – warsztaty z ekspertem detekcji kłamstwa i analizy zachowań behawioralnych. Kradzież w firmie.
Kradzieże, kłamstwa i sabotaż kosztują firmy miliony, a złodziej nie zawsze nosi kominiarkę. To szkolenie pokaże Ci, jak wykrywać kłamstwo, odczytywać mowę ciała, prowadzić rozmowy wykrywające oszustwo oraz reagować na…

Psychologia kłamstwa w praktyce rekrutacyjnej – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. „Wszyscy kłamią” – motto dr House’a
Szkolenie PSYCHOLOGIA KŁAMSTWA W PRAKTYCE REKRUTACYJNEJ – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. Obligatoryjne badanie wariografem dla branż „wrażliwych” ma na celu naukę jak w praktyce rozpoznawać kłamstwo w przypadku…
