Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


Negocjacje z przedstawicielami biznesu w Chinach – różnice międzykulturowe w komunikacji. Państwo Środka – wyzwania, szanse, możliwości.

Negocjacje z przedstawicielami biznesu w Chinach – różnice międzykulturowe w komunikacji. Państwo Środka – wyzwania, szanse, możliwości.

Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich…

15.09.2025
Szczyrk
Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…

29.09.2025
Mikołów k/ Katowic
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem

Skuteczne zarządzanie przez cele i kontrola zarządcza to nie tylko wymóg formalny – to fundament sprawnego, odpowiedzialnego i nowoczesnego działania każdej organizacji. To szkolenie to praktyczne kompendium dla kadry kierowniczej,…

01.10.2025
Online
|
25.02.2026
Online
|
20.05.2026
Online
|
02.09.2026
Online
|
04.11.2026
Online
|
Skuteczna współpraca z Nepalczykami w miejscu pracy

Skuteczna współpraca z Nepalczykami w miejscu pracy

W coraz większej liczbie firm w Polsce pracują zespoły wielokulturowe, a pracownicy z Nepalu stają się ważnym elementem struktury operacyjnej i produkcyjnej. Jednak skuteczna współpraca wymaga zrozumienia różnic kulturowych, językowych…

23.10.2025
Szczyrk
Zarządzanie kryzysowe

Zarządzanie kryzysowe

Kryzysy zdarzają się nagle – ale to, jak sobie z nimi poradzisz, zależy od wcześniejszego przygotowania. To szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, jak budować zespół, który…

29.10.2025
Online
|
10.12.2025
Online
|
25.03.2026
Online
|
24.06.2026
Online
|
29.07.2026
Online
|
14.10.2026
Online
|
16.12.2026
Online
|
SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?

Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania jako podstawy savoir-vivre w biznesie, pozwoli na wykorzystanie sztuki dobrych manier w kontaktach ze współpracownikami, gośćmi, klientami.

05.11.2025
Online
|
11.02.2026
Online
|
27.05.2026
Online
|
07.10.2026
Online
|
Radzenie sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym i negatywnymi emocjami

Radzenie sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym i negatywnymi emocjami

Jakże często w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych odczuwamy stres i zmęczenie, a raczej nadmiar stresu i wypalenia zawodowego. Ten ciągły, permanentny stres odkłada się i negatywnie wpływa na nasze…

19.11.2025
Online
|
15.04.2026
Online
|
13.05.2026
Online
|
09.09.2026
Online
|
02.12.2026
Online
|
Złodziej w firmie i co dalej? – warsztaty z ekspertem detekcji kłamstwa i analizy zachowań behawioralnych. Kradzież w firmie.

Złodziej w firmie i co dalej? – warsztaty z ekspertem detekcji kłamstwa i analizy zachowań behawioralnych. Kradzież w firmie.

Kradzieże, kłamstwa i sabotaż kosztują firmy miliony, a złodziej nie zawsze nosi kominiarkę. To szkolenie pokaże Ci, jak wykrywać kłamstwo, odczytywać mowę ciała, prowadzić rozmowy wykrywające oszustwo oraz reagować na…

27.11.2025
Szczyrk
19.03.2026
Szczyrk
Psychologia kłamstwa w praktyce rekrutacyjnej – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. „Wszyscy kłamią” – motto dr House’a

Psychologia kłamstwa w praktyce rekrutacyjnej – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. „Wszyscy kłamią” – motto dr House’a

Szkolenie PSYCHOLOGIA KŁAMSTWA W PRAKTYCE REKRUTACYJNEJ – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. Obligatoryjne badanie wariografem dla branż „wrażliwych” ma na celu naukę jak w praktyce rozpoznawać kłamstwo w przypadku…

11.12.2025
Szczyrk
PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE

PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE