Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


Rozstanie z pracownikiem, offboarding, exit interview – aspekty prawne, organizacyjne i psychologiczne

Rozstanie z pracownikiem, offboarding, exit interview – aspekty prawne, organizacyjne i psychologiczne

Zwolnienie pracownika to najtrudniejsze doświadczenie kadry kierowniczej i specjalistów HR. W ostatnich latach większość pracodawców dokłada starań, aby zakończenie współpracy przebiegło w sposób jak najmniej dotkliwy dla pracowników, jednak odczuwa…

02.06.2025
Online
Psychologia kłamstwa w praktyce rekrutacyjnej – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. „Wszyscy kłamią” – motto dr House’a

Psychologia kłamstwa w praktyce rekrutacyjnej – profilowanie behawioralne jako narzędzie w rekrutacji. „Wszyscy kłamią” – motto dr House’a

Szkolenie ma na celu naukę jak w praktyce rozpoznawać kłamstwo w przypadku procesu rekrutacji. Uczestnik zostaje wyposażony w narzędzia służące rozpoznawaniu prawdziwych intencji osób ubiegających się o pracę.

05.06.2025
Szczyrk
25.09.2025
Toruń
PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE

PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE

COACHING skuteczną metodą motywowania pracowników

COACHING skuteczną metodą motywowania pracowników

Celem warsztatów jest dostarczenie uczestnikom wiedzy psychologicznej i socjologicznej niezbędnej w zrozumieniu stosunków międzyludzkich, poznaniu własnych predyspozycji i umiejętności kierowniczych, wskazanie metod i technik motywowania pracowników ze szczególnym uwzględnieniem coachingu.…

ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni)

ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni)

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI <br>– projekt szkoleniowo-coachingowy

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI
– projekt szkoleniowo-coachingowy

MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH

MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH

Szkolenie z motywowania zespołu nie przyniosło efektu? Może dlatego, że za wszelką cenę chcesz stosować techniki motywowania innych, zanim zmotywowałeś siebie. Dwudniowe warsztaty automotywacji pomogą: Rozpoznać własne zasoby i przełożyć…

OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)

OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)

Każdy menedżer wie, że konflikty zdarzają się nieuchronnie, nawet wśród najbardziej zintegrowanych zespołów. Pytanie brzmi więc nie: „jak całkowicie uniknąć konfliktów”, bo to na dłuższą metę, jest praktycznie niemożliwe, ale…

JAK STWORZYĆ KREATYWNY I ZMOTYWOWANY ZESPÓŁ

JAK STWORZYĆ KREATYWNY I ZMOTYWOWANY ZESPÓŁ

COACHING DLA KADRY KIEROWNICZEJ (2 dni)

COACHING DLA KADRY KIEROWNICZEJ (2 dni)

Na naszym szkoleniu zapoznamy Cię z prowadzeniem coachingu w taki sposób, aby był on skuteczny i efektywny, zarówno dla przełożonego i jego podwładnych, jak i dla całej organizacji. W trakcie…