Przejdź do treści

Prawo

Poszerzanie wiedzy prawnej pracownika oraz jego praktycznych kompetencji jest inwestycją porównywalną z inwestycją w najlepszą technologię i park maszynowy.

Nieznajomość podstawowych pojęć z zakresu prawa gospodarczego podczas zawierania umów, prowadzenia rozmów biznesowych i negocjacji z klientami może podważyć zaufanie do nas oraz nadszarpnąć wizerunek reprezentowanej firmy.

Zapraszamy na interaktywne szkolenia z zakresu różnych dziedzin prawa w przystępny sposób wyjaśniając wszelkie zawiłości prawniczej materii.

UMOWY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH

UMOWY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH

Wskazanie charakteru prawnego umowy zawartej w trybie zamówień publicznych, jej specyfiki, a w szczególności wzajemnej relacji ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego w stosunku do poszczególnych rodzajów umów zawartych…

ROZPOZNAWANIE AUTENTYCZNOŚCI POLSKICH I ZAGRANICZNYCH ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH

ROZPOZNAWANIE AUTENTYCZNOŚCI POLSKICH I ZAGRANICZNYCH ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH

ZASADY FUNKCJONOWANIA SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH. Najważniejsze i najnowsze zmiany w KSH.

ZASADY FUNKCJONOWANIA SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH. Najważniejsze i najnowsze zmiany w KSH.

Zaprezentowanie zagadnień związanych z funkcjonowaniem zarządów spółek kapitałowych, w szczególności sposobów podejmowania uchwał, zasad reprezentacji spółek oraz zagadnień związanych z odpowiedzialnością członków władz Zaprezentowanie zagadnień związanych z wykonywaniem nadzoru w…

Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe z Izabelą Heropolitańską

Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe z Izabelą Heropolitańską

Weź udział w specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez Izabelę Heropolitańską i zdobądź kompleksową wiedzę na temat gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych. Dowiesz się, jak prawidłowo zlecić udzielenie gwarancji, jak ją konstruować i…

BEZPIECZEŃSTWO  BUDYNKÓW  I  BUDOWLI –  PRZEGLĄDY  I  KONTROLE  STANU  TECHNICZNEGO. Ostatnie zmiany przepisów w zakresie utrzymania obiektów budowlanych i zmiany projektowane.Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz obowiązkowe przeglądy

BEZPIECZEŃSTWO BUDYNKÓW I BUDOWLI – PRZEGLĄDY I KONTROLE STANU TECHNICZNEGO. Ostatnie zmiany przepisów w zakresie utrzymania obiektów budowlanych i zmiany projektowane.Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz obowiązkowe przeglądy

Zaktualizowanie wiedzy z zakresu obowiązków dotyczących wykonywania przez właścicieli i zarządców zadań związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz wymaganiami dotyczącymi bezpiecznego zarządzania budynkami i zasadami postępowania w przypadku pojawienia się zagrożenia…

PROCES  INWESTYCYJNO-BUDOWLANY. BUDOWA, ROBOTY BUDOWLANE, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH.Szkolenie obejmuje 8 godzin w ramach doskonalenia zawodowego  zarządców nieruchomości.

PROCES INWESTYCYJNO-BUDOWLANY. BUDOWA, ROBOTY BUDOWLANE, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH.Szkolenie obejmuje 8 godzin w ramach doskonalenia zawodowego zarządców nieruchomości.

WINDYKACJA WIERZYTELNOŚCI

WINDYKACJA WIERZYTELNOŚCI

Zasady zawierania i zabezpieczania umów  w obrocie gospodarczym B2B -certyfikowany specjalista

Zasady zawierania i zabezpieczania umów w obrocie gospodarczym B2B -certyfikowany specjalista

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu każda umowa to fundament sukcesu. Coraz wyższe wymagania rynku sprawiają, że wiedza z zakresu prawa gospodarczego stała się nieodzowna. Brak tej wiedzy może…

Prawo Ochrony Środowiska – obowiązki przedsiębiorców. Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie.

Prawo Ochrony Środowiska – obowiązki przedsiębiorców. Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie.

Przedstawienie obowiązków przedsiębiorstw wynikających z POŚ i znowelizowanej ustawy o odpadach Wskazanie zmian i wyjaśnienie konsekwencji ich wprowadzenia

REKLAMACJE W PRAKTYCE <br>Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?<br>Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…