- Oferta
- Marketing
OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!
Cele i korzyści
Program szkolenia
CEL SZKOLENIA:
Przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie kreowania lojalności, programów lojalnościowych, kluczowych elementów obsługi klienta oraz „wyceny” jego wartości.
RAMOWY PROGRAM:
1. Obsługa klienta wstępem do programów lojalnościowych
2. Budowa relacji z klientem a lojalność klienta
3. Funkcjonowanie programów lojalnościowych
4. Pomiar efektywności programów lojalnościowych
5. Ograniczenia prawne dla programów lojalnościowych
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
· poznanie sposobów poprawy obsługi klienta
· nabycie umiejętności w zaprojektowaniu, przeprowadzeniu oraz oceny efektów programu lojalnościowego
· zapoznanie z wieloma przykładami programów lojalnościowych
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie