- Oferta
- Marketing
OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!
Cele i korzyści
Program szkolenia
Cel – przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta
w placówce handlowej oraz wykorzystania elementów merchandisingu.
W szczególności uczestnicy szkolenia:
• zapoznają się z zagadnieniami obsługi klienta,
• zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania form promocji w miejscu sprzedaży.
1.Obsługa klienta w miejscu sprzedaży i poza nim
• Obsługa klienta – istota i znaczenie
• Elementy obsługi klienta (transakcyjne, przedtransakcyjne, potransakcyjne)
• Techniki obsługi klienta
• Reklamacja jako prezent informacyjny. Sposoby rozwiązywania problemów
2. Forma promocji w miejscu sprzedaży (oraz miejsca sprzedaży)
• Reklama
• Sprzedaż osobista
• Aranżacja sklepu
• Promocja sprzedaży
• Kształtowanie wizerunku sklepu
3. Zagospodarowanie przestrzeni w miejscu sprzedaży
• Obsługa tradycyjna
• Preselekcja
• Samoobsługa
4. Sesja warsztatowa – kompozycja półki sklepowej
5. Przedstawiciel handlowy a działanie sklepu
• Zadania merchandisera a „interes” placówki handlowej
• Komunikacja i współpraca z przedstawicielem handlowym
Korzyści, jakie uzyska uczestnik szkolenia to:
• poznanie metod dobrej obsługi klienta,
• nabycie umiejętności wykorzystania merchandisingu w placówce handlowej,
• nabycie umiejętności aranżacji półki sklepowej,
zapoznanie się z zasadami współpracy z przedstawicielem handlowym
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie