Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

Przekazanie wiedzy z zakresu socjologii, psychologii, zarządzania i ekonomii dotyczącej procesu budowania wizerunku. Poznanie procesu powstawania wizerunku, zależności między wizerunkiem a tożsamością oraz marką i reputacją firmy. Kształcenie umiejętności interpretacji kryzysów oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Cele szczegółowe: Poznanie metod i technik budowania wizerunku firmy oraz skutecznego ich wykorzystania w biznesie. Kształcenie umiejętności diagnozowania sytuacji kryzysowej oraz aktualnego wizerunku organizacji. Kształcenie umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Przekazanie wiedzy z zakresu socjologii, psychologii, zarządzania i ekonomii dotyczącej procesu budowania wizerunku.
  • Poznanie procesu powstawania wizerunku, zależności między wizerunkiem a tożsamością oraz marką i reputacją firmy.
  • Kształcenie umiejętności interpretacji kryzysów oraz zarządzania sytuacją kryzysową.

Cele szczegółowe:

  • Poznanie metod i technik budowania wizerunku firmy oraz skutecznego ich wykorzystania w biznesie.
  • Kształcenie umiejętności diagnozowania sytuacji kryzysowej oraz aktualnego wizerunku organizacji.
  • Kształcenie umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Program szkolenia

1. Budowanie i zarządzanie wizerunkiem

  • definicja wizerunku
  • prawidłowości psychologiczne i społeczne funkcjonowania wizerunku
  • tożsamość firmy a jej wizerunek – bez tożsamości nie ma wizerunku
  • rodzaje wizerunków
  • proces budowania wizerunku

2. Rola mediów w procesie kształtowania wizerunku

  • rodzaje mediów, a ich rola w budowaniu wizerunku organizacji
  • budowanie właściwych relacji z dziennikarzami
  • techniki współpracy z mediami

3. Taktyki i techniki budowania wizerunku organizacji

  • techniki słowa pisanego
  • techniki słowa mówionego
  • techniki wizualne

4. Społeczna odpowiedzialność organizacji

  • definicja i rola społecznej odpowiedzialności
  • społeczna odpowiedzialność w procesie budowania wizerunku organizacji

5. Zarządzanie polityką informacyjną

  • polityka informacyjna organizacji a strategia firmy
  • przepływ informacji w organizacji
  • systemy informatyczne w organizacji

6. Budowanie reputacji firmy

  • definicja reputacji
  • proces budowania reputacji
  • reputacja a marka firmy

7. Budowanie wizerunku osoby (menedżera, kierownika)

  • czym różni się wizerunek osoby od wizerunku organizacji?
  • proces budowania wizerunku osoby
  • techniki budowania wizerunku osoby

8. Sytuacja kryzysowa

  • pojęcie kryzysu w organizacji
  • przyczyny i źródła kryzysów w organizacji
  • przebieg sytuacji kryzysowej
  • metody ratowania utraconego wizerunku firmy

Metody zajęć:

  • Mini wykłady wprowadzające poszczególne zagadnienia.
  • Testy pozwalające na diagnozę umiejętności uczestników.
  • Analiza przypadków: analiza wizerunków wybranych firm, analiza sytuacji kryzysowych

Opracowywanie strategii budowana wizerunku dla wybranej firmy – praca w grupach.

Odbiorcy:
menedżerowie, zarządzający firmami, członkowie rad nadzorczych, specjaliści ds. komunikacji i public relations

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie