Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju…

SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY

SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY

Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje – Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego -Zapoznanie się z zasadami stosowania języka…

SPECYFICZNE TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA. SIŁA ODDZIAŁYWANIA (2 dni) – poziom zaawansowany

SPECYFICZNE TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA. SIŁA ODDZIAŁYWANIA (2 dni) – poziom zaawansowany

„Często zaciska szczęki, co sugeruje wewnętrzną kontrolę, dyscyplinę, siłę woli. Trudno takiego zwerbować, za to potem łatwo się z nim pracuje. Długo ukradkiem śledzę jego twarz. Szczególnie interesują mnie oczy,…

TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)

TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)

TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)

TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów

W naszym życiu wszystko zależy i opiera się na prawidłowej negocjacji, w której według starej zasady sukcesem jest gdy każdy wygrywa. W konkurencyjnym i trudnym dla firmy rynku gdy potencjalny…

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM

Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów Kodeksu Cywilnego (dalej: KC). W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienie reformy prawa handlowego. Wykład ma na celu prezentację podstawowych instytucji wraz z uwzględnieniem…

DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA –  warsztaty dla zaawansowanych

DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych

• Zatrzymanie stałych, zadowolonych klientów • Stosowanie psychologicznych technik budowania pozytywnych relacji • Wykształcenie umiejętności tworzenia długotrwałych i efektywnych więzi z klientem

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów…

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!