Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH
Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju…
SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY
Nabywanie wiedzy o tym, w jaki sposób ludzie się poznają, rozumieją i interpretują otrzymywane informacje – Nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego -Zapoznanie się z zasadami stosowania języka…
SPECYFICZNE TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA. SIŁA ODDZIAŁYWANIA (2 dni) – poziom zaawansowany
„Często zaciska szczęki, co sugeruje wewnętrzną kontrolę, dyscyplinę, siłę woli. Trudno takiego zwerbować, za to potem łatwo się z nim pracuje. Długo ukradkiem śledzę jego twarz. Szczególnie interesują mnie oczy,…
TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)
TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)
NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów
W naszym życiu wszystko zależy i opiera się na prawidłowej negocjacji, w której według starej zasady sukcesem jest gdy każdy wygrywa. W konkurencyjnym i trudnym dla firmy rynku gdy potencjalny…
UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów Kodeksu Cywilnego (dalej: KC). W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienie reformy prawa handlowego. Wykład ma na celu prezentację podstawowych instytucji wraz z uwzględnieniem…
DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych
• Zatrzymanie stałych, zadowolonych klientów • Stosowanie psychologicznych technik budowania pozytywnych relacji • Wykształcenie umiejętności tworzenia długotrwałych i efektywnych więzi z klientem
TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!
Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów…